Právě je pát lis 01, 2024 10:16 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: simulace svalstva
PříspěvekNapsal: pon bře 06, 2006 3:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
potreboval bych vedet jeste de v blenderu udelat aby mel character realisticky se pohybujici svalstvo, neco jako tahle animace http://www.cometdigital.com/movies/cMus ... haping.avi
samozrejme tak aby svaly deformovaly mesh.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 11, 2006 7:45 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Aquarius píše:
Blender od nějaké verze, ..Tuším 2.34.. ,umí přiřazovat vertexy k armatuře automaticky.. A pak je ta kost ovlivňuje.. bohužel to ještě není moc vychytaný, takže ti to stejně asi nepomůže :? Huraaaa na vertex keys :roll: :lol:


Jde to dobře zkombinovat? RVK a armaturu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 12, 2006 8:37 am 
Offline
....
....

Registrován: pon lis 01, 2004 10:05 am
Příspěvky: 231
Xixi: ty jo to nevím.. musel bych to zkusit.. ja si totiž s RVK moc nerozumím.. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 12, 2006 10:16 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Používá se víc metod- přidají se další kosti s příslušnými constrains, co ty svaly deformují, nebo se používá animovaná Lattice klec, nebo ty RVK, které s Armaturami spojit lze. Dá se přidat i soft body, aby se ty svaly tak trochu rosolovitě chvěly, jak je na té ukázce.

Je to už poměrně komplexní systém, naučte se nejdřív animovat "normálně", i tak je to zábava na dlouho...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 12, 2006 6:28 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
tol píše:
Je to už poměrně komplexní systém, naučte se nejdřív animovat "normálně", i tak je to zábava na dlouho...


Neznám žádnou "delší" zábavu spojenou s blenderem... :D:D:D
Když už tu je ten tread, chtěl bych se zeptat, zkoušel jsem IKčka na nohách a vadilo mi že se někdy noha: buď prohla dovnitř (v koleni) nebo se při určitém úhlu "prudce" narovnala. Jak se to dá ošetřit? IKčkem na koleni???


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz