blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Ray Mirror - Vzdálenost odrážených těles..
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2662
Stránka 11

Autor:  Aquarius [ sob bře 11, 2006 12:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Ray Mirror - Vzdálenost odrážených tÄ›les..

Je možné nějako nastavit vzdálenost do které budou obrazy těles odráženy pomocí ray mirror? :roll: dík

Autor:  Axel [ stř bře 15, 2006 9:02 am ]
Předmět příspěvku: 

Nikdo asi neví, nikdo neodpovídá...
taky by mne to zajímalo. Nebo aspoň nÄ›jakou "mlhu", která by daleké odrazy potlaÄ

Autor:  kracho [ stř bře 15, 2006 10:17 am ]
Předmět příspěvku: 

Podla mna to tam nie je. a aj by som sa divil, ze keby to tam bolo tak naco. Ak sa nieco odraza, tak sa to proste odraza z akekjkolvek vzdialenosti, to je proste fyzika.

Autor:  AD [ stř bře 15, 2006 12:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

na takové situace se právě hodí umět EnvMapy ...scénu dáš do víc layerů a při natavení EnvMap si vybereš, které z nich chceš mapovat...env mapu si taky můžeš uložit a v 2D editoru upravit ...což u raytrace odrazů nejde...

Autor:  tol [ stř bře 15, 2006 12:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

AD píše:
na takové situace se právě hodí umět EnvMapy ...scénu dáš do víc layerů a při natavení EnvMap si vybereš, které z nich chceš mapovat...env mapu si taky můžeš uložit a v 2D editoru upravit ...což u raytrace odrazů nejde...


kromě toho je u env. mapy možné právě nastavit i ten dosah, kam až "dohlédne" podobně, jako je tomu u kamery :)

Autor:  Aquarius [ čtv bře 16, 2006 4:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jojo.. Ale ENV se vyhíbám jak jen to jde :))

Autor:  AD [ čtv bře 16, 2006 8:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

děláš chybu ...a to je ještě před zavedením raytrace odrazů vylepšili, takže je to nimi snadnější, než to bylo třeba v době, kdy TOL psal svoje tutoriály...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/