blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Ray Mirror - Vzdálenost odrážených těles.. http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2662 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Aquarius [ sob bře 11, 2006 12:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Ray Mirror - Vzdálenost odrážených tÄ›les.. |
Je možné nÄ›jako nastavit vzdálenost do které budou obrazy tÄ›les odráženy pomocà ray mirror? dÃk |
Autor: | Axel [ stř bře 15, 2006 9:02 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nikdo asi nevÃ, nikdo neodpovÃdá... taky by mne to zajÃmalo. Nebo aspoň nÄ›jakou "mlhu", která by daleké odrazy potlaÄ |
Autor: | kracho [ stř bře 15, 2006 10:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Podla mna to tam nie je. a aj by som sa divil, ze keby to tam bolo tak naco. Ak sa nieco odraza, tak sa to proste odraza z akekjkolvek vzdialenosti, to je proste fyzika. |
Autor: | AD [ stř bře 15, 2006 12:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
na takové situace se právě hodí umět EnvMapy ...scénu dáš do víc layerů a při natavení EnvMap si vybereš, které z nich chceš mapovat...env mapu si taky můžeš uložit a v 2D editoru upravit ...což u raytrace odrazů nejde... |
Autor: | tol [ stř bře 15, 2006 12:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
AD píše: na takové situace se právě hodí umět EnvMapy ...scénu dáš do víc layerů a při natavení EnvMap si vybereš, které z nich chceš mapovat...env mapu si taky můžeš uložit a v 2D editoru upravit ...což u raytrace odrazů nejde...
kromě toho je u env. mapy možné právě nastavit i ten dosah, kam až "dohlédne" podobně, jako je tomu u kamery |
Autor: | Aquarius [ čtv bře 16, 2006 4:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jojo.. Ale ENV se vyhÃbám jak jen to jde ) |
Autor: | AD [ čtv bře 16, 2006 8:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
děláš chybu ...a to je ještě před zavedením raytrace odrazů vylepšili, takže je to nimi snadnější, než to bylo třeba v době, kdy TOL psal svoje tutoriály... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |