blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Recalculate normals
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2657
Stránka 11

Autor:  Trubitak [ pát bře 10, 2006 6:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Normála je otoÄ

Autor:  Trubitak [ pát bře 10, 2006 7:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

oznaÄ

Autor:  Matajon [ pát bře 10, 2006 7:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Trubitak píše:
naopak. Jendoduše ukazuje na které strane je vyditelný face :wink:

to neni tak uplne pravda .... facy muzes prepnout do rezimu single sided nebo double sided ..... hadej jaky je mezi nimi rozdil :lol:

//edit :
Falcon píše:
Dik. Mal by som este jednu otazocku. Snazil som sa vymodelovat kapotu auta, ale akokolvek sa snazim vzdy vidno nerovnosti -> kapota nie je presne zaoblena. Nie je nejaka funkcia v blenderi, co by mi prepocitala polohy vertexov, aby bola plocha obla? Prikladam obrazok, aby ste videli nerovnosti kapoty.

muzes skusit parkrat W -> Smooth
nebo pokud chces povrch kulaty tak Ctrl+Shift+S (To Sphere) ;)

//edit 2 :
Normala jednoduse "ukazuje" na kterou stranu je face natocen ;)

Autor:  Trubitak [ pát bře 10, 2006 7:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tož, pravda s tím double side no...vždycky na neco zapomenu :oops:
Hold jeÅ¡tÄ› v tom nejsem tak zruÄ

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/