blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Recalculate normals http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2657 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Trubitak [ pát bře 10, 2006 6:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Normála je otoÄ |
Autor: | Trubitak [ pát bře 10, 2006 7:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
oznaÄ |
Autor: | Matajon [ pát bře 10, 2006 7:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Trubitak píše: naopak. Jendoduše ukazuje na které strane je vyditelný face ![]() to neni tak uplne pravda .... facy muzes prepnout do rezimu single sided nebo double sided ..... hadej jaky je mezi nimi rozdil ![]() //edit : Falcon píše: Dik. Mal by som este jednu otazocku. Snazil som sa vymodelovat kapotu auta, ale akokolvek sa snazim vzdy vidno nerovnosti -> kapota nie je presne zaoblena. Nie je nejaka funkcia v blenderi, co by mi prepocitala polohy vertexov, aby bola plocha obla? Prikladam obrazok, aby ste videli nerovnosti kapoty.
muzes skusit parkrat W -> Smooth nebo pokud chces povrch kulaty tak Ctrl+Shift+S (To Sphere) ![]() //edit 2 : Normala jednoduse "ukazuje" na kterou stranu je face natocen ![]() |
Autor: | Trubitak [ pát bře 10, 2006 7:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tož, pravda s tÃm double side no...vždycky na neco zapomenu ![]() Hold jeÅ¡tÄ› v tom nejsem tak zruÄ |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |