blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Recalculate normals http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2657 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Trubitak [ pát bře 10, 2006 6:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Normála je otoÄ |
Autor: | Trubitak [ pát bře 10, 2006 7:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
oznaÄ |
Autor: | Matajon [ pát bře 10, 2006 7:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Trubitak píše: naopak. Jendoduše ukazuje na které strane je vyditelný face to neni tak uplne pravda .... facy muzes prepnout do rezimu single sided nebo double sided ..... hadej jaky je mezi nimi rozdil //edit : Falcon píše: Dik. Mal by som este jednu otazocku. Snazil som sa vymodelovat kapotu auta, ale akokolvek sa snazim vzdy vidno nerovnosti -> kapota nie je presne zaoblena. Nie je nejaka funkcia v blenderi, co by mi prepocitala polohy vertexov, aby bola plocha obla? Prikladam obrazok, aby ste videli nerovnosti kapoty.
muzes skusit parkrat W -> Smooth nebo pokud chces povrch kulaty tak Ctrl+Shift+S (To Sphere) //edit 2 : Normala jednoduse "ukazuje" na kterou stranu je face natocen |
Autor: | Trubitak [ pát bře 10, 2006 7:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tož, pravda s tÃm double side no...vždycky na neco zapomenu Hold jeÅ¡tÄ› v tom nejsem tak zruÄ |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |