blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

simulace svalstva
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2632
Stránka 11

Autor:  joxer [ pon bře 06, 2006 3:10 pm ]
Předmět příspěvku:  simulace svalstva

potreboval bych vedet jeste de v blenderu udelat aby mel character realisticky se pohybujici svalstvo, neco jako tahle animace http://www.cometdigital.com/movies/cMus ... haping.avi
samozrejme tak aby svaly deformovaly mesh.

Autor:  xixixao [ sob bře 11, 2006 7:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Aquarius píše:
Blender od nějaké verze, ..Tuším 2.34.. ,umí přiřazovat vertexy k armatuře automaticky.. A pak je ta kost ovlivňuje.. bohužel to ještě není moc vychytaný, takže ti to stejně asi nepomůže :? Huraaaa na vertex keys :roll: :lol:


Jde to dobře zkombinovat? RVK a armaturu?

Autor:  Aquarius [ ned bře 12, 2006 8:37 am ]
Předmět příspěvku: 

Xixi: ty jo to nevím.. musel bych to zkusit.. ja si totiž s RVK moc nerozumím.. :wink:

Autor:  tol [ ned bře 12, 2006 10:16 am ]
Předmět příspěvku: 

Používá se víc metod- přidají se další kosti s příslušnými constrains, co ty svaly deformují, nebo se používá animovaná Lattice klec, nebo ty RVK, které s Armaturami spojit lze. Dá se přidat i soft body, aby se ty svaly tak trochu rosolovitě chvěly, jak je na té ukázce.

Je to už poměrně komplexní systém, naučte se nejdřív animovat "normálně", i tak je to zábava na dlouho...

Autor:  xixixao [ ned bře 12, 2006 6:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

tol píše:
Je to už poměrně komplexní systém, naučte se nejdřív animovat "normálně", i tak je to zábava na dlouho...


Neznám žádnou "delší" zábavu spojenou s blenderem... :D:D:D
Když už tu je ten tread, chtěl bych se zeptat, zkoušel jsem IKčka na nohách a vadilo mi že se někdy noha: buď prohla dovnitř (v koleni) nebo se při určitém úhlu "prudce" narovnala. Jak se to dá ošetřit? IKčkem na koleni???

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/