blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
simulace svalstva http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2632 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | joxer [ pon bře 06, 2006 3:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | simulace svalstva |
potreboval bych vedet jeste de v blenderu udelat aby mel character realisticky se pohybujici svalstvo, neco jako tahle animace http://www.cometdigital.com/movies/cMus ... haping.avi samozrejme tak aby svaly deformovaly mesh. |
Autor: | xixixao [ sob bře 11, 2006 7:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Aquarius píše: Blender od nějaké verze, ..Tuším 2.34.. ,umí přiřazovat vertexy k armatuře automaticky.. A pak je ta kost ovlivňuje.. bohužel to ještě není moc vychytaný, takže ti to stejně asi nepomůže Huraaaa na vertex keys
Jde to dobře zkombinovat? RVK a armaturu? |
Autor: | Aquarius [ ned bře 12, 2006 8:37 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Xixi: ty jo to nevÃm.. musel bych to zkusit.. ja si totiž s RVK moc nerozumÃm.. |
Autor: | tol [ ned bře 12, 2006 10:16 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Používá se víc metod- přidají se další kosti s příslušnými constrains, co ty svaly deformují, nebo se používá animovaná Lattice klec, nebo ty RVK, které s Armaturami spojit lze. Dá se přidat i soft body, aby se ty svaly tak trochu rosolovitě chvěly, jak je na té ukázce. Je to už poměrně komplexní systém, naučte se nejdřív animovat "normálně", i tak je to zábava na dlouho... |
Autor: | xixixao [ ned bře 12, 2006 6:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tol píše: Je to už poměrně komplexní systém, naučte se nejdřív animovat "normálně", i tak je to zábava na dlouho...
Neznám žádnou "delší" zábavu spojenou s blenderem... :D:D Když už tu je ten tread, chtěl bych se zeptat, zkoušel jsem IKčka na nohách a vadilo mi že se někdy noha: buď prohla dovnitř (v koleni) nebo se při určitém úhlu "prudce" narovnala. Jak se to dá ošetřit? IKčkem na koleni??? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |