blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
3ds max smooth http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2623 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Chrizofilax [ ned bře 05, 2006 1:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | 3ds max smooth |
Pracuju s jednÃm kámoÅ¡em na jednom projektu on dÄ›lá v 3ds maxu a já v blenderu . Když mu importuju můj model do 3ds maxu nejde mu prý vysmoothovat nevÃte proÄ |
Autor: | Ragnos [ ned bře 05, 2006 1:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Záleží jestli mluvíš o modifikátoru meshsmooth alternativa subsurfu nebo přímo smoothování, jako optickém vyhlazení? Osobně mám dobrou zkušenost s převedením modelu do 3DsMax, přes formát .obj mi to žádné neplechy nedělalo. |
Autor: | Chrizofilax [ ned bře 05, 2006 3:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ok zkusÃm to pÅ™ez obj ne pÅ™ez 3ds |
Autor: | D@vi$ [ ned bře 05, 2006 9:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nejsem si úplně jistý, ale při exportu do formátu 3ds max a zpětném importu stejného objektu jsem zjistil při zapnutí subsurf, že je každá ploška zvlášť (nezakulatil se celý objekt, ale pouze plošky). Přišel jsem na to, když sem ještě neznal funkci apend a chtěl jsem objekt z jednoho blend souboru do druhého..... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |