blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

3ds max smooth
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2623
Stránka 11

Autor:  Chrizofilax [ ned bře 05, 2006 1:41 pm ]
Předmět příspěvku:  3ds max smooth

Pracuju s jedním kámoÅ¡em na jednom projektu on dÄ›lá v 3ds maxu a já v blenderu . Když mu importuju můj model do 3ds maxu nejde mu prý vysmoothovat nevíte proÄ

Autor:  Ragnos [ ned bře 05, 2006 1:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Záleží jestli mluvíš o modifikátoru meshsmooth alternativa subsurfu nebo přímo smoothování, jako optickém vyhlazení? Osobně mám dobrou zkušenost s převedením modelu do 3DsMax, přes formát .obj mi to žádné neplechy nedělalo.

Autor:  Chrizofilax [ ned bře 05, 2006 3:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

ok zkusím to přez obj ne přez 3ds

Autor:  D@vi$ [ ned bře 05, 2006 9:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nejsem si úplně jistý, ale při exportu do formátu 3ds max a zpětném importu stejného objektu jsem zjistil při zapnutí subsurf, že je každá ploška zvlášť (nezakulatil se celý objekt, ale pouze plošky). Přišel jsem na to, když sem ještě neznal funkci apend a chtěl jsem objekt z jednoho blend souboru do druhého.....

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/