blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Alpha http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2610 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | YossXXII [ pát bře 03, 2006 1:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Alpha |
Budu asi za kreténa, ale asi bych potÅ™eboval vysvÄ›tlit princip alpha kanálů. ZkouÅ¡el jsem to podle tutoriálu (postaviÄ |
Autor: | postolka [ ned bře 05, 2006 12:11 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak co ja vim tak abys rozchodil alphu tak musis mit: 1 a) obrazek s alphou (png -RGBA), nebo tga... 1 b) nebo jakykoliv obrazek - pak je treba zapnout CalcAlpha u textury a bila se bude brat jako nepruhledna, cerna jako pruhledna a seda neco mezi 2) Zapnout u dane textury mapovani do alpha kanalu (Map To > Alpha) 3) V zalozce Mirror Transp zapnout ZTransp 4) U barvy materialu nastavit alphu na 0 (nebo na vic pokud nechces mit obekt uplne pruhledny i tam kde je textura pruhledna) A jeste poznamka.. z me zkusenosti yafray nema dobrou podoporu PNG ani TGA a proto je tam vyhodnejsi pouzivat vyse zminene pocitani alphy z cernobileho obrazku) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |