blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Alpha
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2610
Stránka 11

Autor:  YossXXII [ pát bře 03, 2006 1:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Alpha

Budu asi za kreténa, ale asi bych potÅ™eboval vysvÄ›tlit princip alpha kanálů. ZkouÅ¡el jsem to podle tutoriálu (postaviÄ

Autor:  postolka [ ned bře 05, 2006 12:11 am ]
Předmět příspěvku: 

No tak co ja vim tak abys rozchodil alphu tak musis mit:
1 a) obrazek s alphou (png -RGBA), nebo tga...
1 b) nebo jakykoliv obrazek - pak je treba zapnout CalcAlpha u textury a bila se bude brat jako nepruhledna, cerna jako pruhledna a seda neco mezi
2) Zapnout u dane textury mapovani do alpha kanalu (Map To > Alpha)
3) V zalozce Mirror Transp zapnout ZTransp
4) U barvy materialu nastavit alphu na 0 (nebo na vic pokud nechces mit obekt uplne pruhledny i tam kde je textura pruhledna)
A jeste poznamka.. z me zkusenosti yafray nema dobrou podoporu PNG ani TGA a proto je tam vyhodnejsi pouzivat vyse zminene pocitani alphy z cernobileho obrazku)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/