blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Izometrie, isometrie http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=261 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | KarelGO [ pát srp 27, 2004 12:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Izometrie, isometrie |
No takovej zvláštnà dotaz, và tady nÄ›kdo, jak z Blenderu zÃskat izometrický obrázek ? ( doufám, že to jde (dobÅ™e moc doufám ) ) |
Autor: | slajfka [ pát srp 27, 2004 12:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No já myslím, že stačí vhodně nastavit pohled kamery, aby odpovídal izometrickému pohledu a je to. |
Autor: | Ash [ pát srp 27, 2004 12:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Konkrétne v paneli Editing pre kameru stlačiť tlačidlo Ortho. |
Autor: | KarelGO [ pát srp 27, 2004 1:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak ortho už mám , ale jestli stÃm má nÄ›kdo zkuÅ¡enosti, pls poraÄ |
Autor: | big.alda [ pát srp 27, 2004 1:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Iso |
Jeste jsem to nezkousel, ale zkusil bych dat kameru pod uhlem 45° ke stenam (pokud jsou mistnosti jak na ctvereckovanym papire. |
Autor: | KarelGO [ pát srp 27, 2004 1:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
StarySmrdaRum: to jsem zkusil, ale mÄ› by hlavnÄ› zajÃmala výška kamery nad podlahou ? (zhruby stÅ™ed modelu/ vrch/jinak a jak ?), takže, co z toho ? jinak dÃk, v mezi Ä |
Autor: | KarelGO [ pát zář 03, 2004 7:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no ne, že by hlava byla hotová, ale už by se nÄ›jaká opovÄ›Ä |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |