blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Izometrie, isometrie
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=261
Stránka 11

Autor:  KarelGO [ pát srp 27, 2004 12:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Izometrie, isometrie

No takovej zvláštní dotaz, ví tady někdo, jak z Blenderu získat izometrický obrázek ? ( doufám, že to jde (dobře moc doufám :) ) )

Autor:  slajfka [ pát srp 27, 2004 12:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

No já myslím, že stačí vhodně nastavit pohled kamery, aby odpovídal izometrickému pohledu a je to.

Autor:  Ash [ pát srp 27, 2004 12:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Konkrétne v paneli Editing pre kameru stlačiť tlačidlo Ortho.

Autor:  KarelGO [ pát srp 27, 2004 1:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak ortho už mám :D , ale jestli stím má nÄ›kdo zkuÅ¡enosti, pls poraÄ

Autor:  big.alda [ pát srp 27, 2004 1:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Iso

Jeste jsem to nezkousel, ale zkusil bych dat kameru pod uhlem 45° ke stenam (pokud jsou mistnosti jak na ctvereckovanym papire.

Autor:  KarelGO [ pát srp 27, 2004 1:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

StarySmrdaRum:
to jsem zkusil, ale mě by hlavně zajímala výška kamery nad podlahou ?
(zhruby střed modelu/ vrch/jinak a jak ?), takže, co z toho ?
jinak dík, v mezi Ä

Autor:  KarelGO [ pát zář 03, 2004 7:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

no ne, že by hlava byla hotová, ale už by se nÄ›jaká opovÄ›Ä

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/