blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

průsvitný material
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2594
Stránka 11

Autor:  K4sp4rov [ stř bře 01, 2006 8:48 pm ]
Předmět příspěvku:  průsvitný material

chtel bych se vas zeptat pls jak udelat aby pres material svitilo svetlo respektive aby z krychle svitilo ven :)

predem dik

Autor:  Trubitak [ stř bře 01, 2006 10:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vmateriálu nastav A(dole-jako alpha) na třeba 0, podle toho jaká má být průsvitnost a v záložce mirror transp. zapni Ztransp nebo zapni ray trans které je lepší, ale musíš mít v render butons zaplej RAY.
Jestli chceš aby na objekt pod průsvitným objektem dopadal slapší stín, zapni u objektu na který bude dopadat stín v záložce shaders TraShadow.

Tot asi vše :wink:

Autor:  Matajon [ stř bře 01, 2006 10:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

Trubitak píše:
Vmateriálu nastav A(dole-jako alpha) na třeba 0, podle toho jaká má být průsvitnost a v záložce mirror transp. zapni Ztransp nebo zapni ray trans které je lepší, ale musíš mít v render butons zaplej RAY.
Jestli chceš aby na objekt pod průsvitným objektem dopadal slapší stín, zapni u objektu na který bude dopadat stín v záložce shaders TraShadow.

Tot asi vše :wink:

par detailu -
1) Kdyz je typ pruhlednosti ZTransp, tak RAY NEMUSI byt zaply
2) Jestli chces pruhledne stiny pomoci toho TraShad, tak musis mit typ pruhlednosti na RayTransp
;)

Autor:  Trubitak [ stř bře 01, 2006 11:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

no jo no.... :idea:

Autor:  K4sp4rov [ stř bře 01, 2006 11:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

dik :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/