blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
průsvitný material http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2594 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | K4sp4rov [ stř bře 01, 2006 8:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | průsvitný material |
chtel bych se vas zeptat pls jak udelat aby pres material svitilo svetlo respektive aby z krychle svitilo ven predem dik |
Autor: | Trubitak [ stř bře 01, 2006 10:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vmateriálu nastav A(dole-jako alpha) na tÅ™eba 0, podle toho jaká má být průsvitnost a v záložce mirror transp. zapni Ztransp nebo zapni ray trans které je lepÅ¡Ã, ale musÃÅ¡ mÃt v render butons zaplej RAY. Jestli chceÅ¡ aby na objekt pod průsvitným objektem dopadal slapÅ¡Ã stÃn, zapni u objektu na který bude dopadat stÃn v záložce shaders TraShadow. Tot asi vÅ¡e |
Autor: | Matajon [ stř bře 01, 2006 10:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Trubitak píše: Vmateriálu nastav A(dole-jako alpha) na třeba 0, podle toho jaká má být průsvitnost a v záložce mirror transp. zapni Ztransp nebo zapni ray trans které je lepší, ale musíš mít v render butons zaplej RAY.
Jestli chceš aby na objekt pod průsvitným objektem dopadal slapší stín, zapni u objektu na který bude dopadat stín v záložce shaders TraShadow. Tot asi vše par detailu - 1) Kdyz je typ pruhlednosti ZTransp, tak RAY NEMUSI byt zaply 2) Jestli chces pruhledne stiny pomoci toho TraShad, tak musis mit typ pruhlednosti na RayTransp |
Autor: | Trubitak [ stř bře 01, 2006 11:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no jo no.... |
Autor: | K4sp4rov [ stř bře 01, 2006 11:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dik |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |