blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Subsurf - ostre hrany - chyby v meshi http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2570 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Aquarius [ sob úno 25, 2006 12:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Subsurf - ostre hrany - chyby v meshi |
Ahoj.. PotÅ™eboval bych poradit.. Modeluji case a mám takový drobný problém. KonkrétnÄ› u LCD displeye nebo u FDD mechaniky, kde je potÅ™eba dosáhnout hranatého tvaru se mi na meshi objevujà takové "neÄ |
Autor: | big.alda [ sob úno 25, 2006 11:25 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Nemáš tam někde skrytý vertex, který by dělal neplechu? Nebo hranu? |
Autor: | drat [ sob úno 25, 2006 12:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To se obcas stava. Zkus funkci remove doubles a nebo koukni jestli nemas nejkou face navic nebo si pohrej s Crease W v Transform properties (zkus jeje dat na vic okraju kolem te hrany). A nebo pokud budes z toho na prasky tak hod blend nekam na ftp a nekdo si ho stahne a poradi. |
Autor: | Aquarius [ sob úno 25, 2006 4:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Žádný vertex ani hrana tam navÃc nenÃ.. A vůbec to nejde.. snažil jsem se hejbat s tÄ›ma Crease.. a nic.. prostÄ› je to docela provar dostat ostré hrany v subsurfu |
Autor: | AD [ ned úno 26, 2006 9:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud máš v pořádku mesh, tak tam žádný provar nemůže nastat....něco máš špatně ...jenom to není vidět ...hledej.... nebo sem postni objekt a kolektivně budem chybu hledat |
Autor: | jm [ ned úno 26, 2006 10:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
skus remove doubles, klasika. jm |
Autor: | Matajon [ ned úno 26, 2006 10:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jm píše: skus remove doubles
+ recalculate normals |
Autor: | Aquarius [ úte úno 28, 2006 9:06 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Rem doubles ee.. ale nÄ›co Å¡patnÄ› by tam bejt mohlo paÄ |
Autor: | mad_eye [ úte úno 28, 2006 11:22 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Aquarius píše: Rem doubles ee.. ale něco špatně by tam bejt mohlo pač když dám normaly přepočítat tak to udělá černý skvrny.. juknu na to ještě..
tak to sem hod ne? |
Autor: | Matajon [ úte úno 28, 2006 12:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Aquarius píše: Rem doubles ee.. ale něco špatně by tam bejt mohlo pač když dám normaly přepočítat tak to udělá černý skvrny.. juknu na to ještě..
Neni ten objekt non-manfoid ? - tzn. ze je tam alespon jeden edge, ktery je spolecny pro 3 nebo vice facu ? Zkus si Ctrl+Alt+Shift+M (select non manfoid edges) Jestli to je non-manfiod, tak je logicky, ze Blender neumi prepocitat normaly smerem ven ... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |