blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Subsurf - ostre hrany - chyby v meshi
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2570
Stránka 11

Autor:  Aquarius [ sob úno 25, 2006 12:22 am ]
Předmět příspěvku:  Subsurf - ostre hrany - chyby v meshi

Ahoj.. PotÅ™eboval bych poradit.. Modeluji case a mám takový drobný problém. KonkrétnÄ› u LCD displeye nebo u FDD mechaniky, kde je potÅ™eba dosáhnout hranatého tvaru se mi na meshi objevují takové "neÄ

Autor:  big.alda [ sob úno 25, 2006 11:25 am ]
Předmět příspěvku: 

Nemáš tam někde skrytý vertex, který by dělal neplechu? Nebo hranu?

Autor:  drat [ sob úno 25, 2006 12:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

To se obcas stava. Zkus funkci remove doubles a nebo koukni jestli nemas nejkou face navic nebo si pohrej s Crease W v Transform properties (zkus jeje dat na vic okraju kolem te hrany). A nebo pokud budes z toho na prasky tak hod blend nekam na ftp a nekdo si ho stahne a poradi.

Autor:  Aquarius [ sob úno 25, 2006 4:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Žádný vertex ani hrana tam navíc není.. :cry:

A vůbec to nejde.. snažil jsem se hejbat s těma Crease.. a nic.. :cry: prostě je to docela provar dostat ostré hrany v subsurfu :(

Autor:  AD [ ned úno 26, 2006 9:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

pokud máš v pořádku mesh, tak tam žádný provar nemůže nastat....něco máš špatně ...jenom to není vidět ...hledej.... nebo sem postni objekt a kolektivně budem chybu hledat :D

Autor:  jm [ ned úno 26, 2006 10:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

skus remove doubles, klasika.

jm

Autor:  Matajon [ ned úno 26, 2006 10:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

jm píše:
skus remove doubles


+ recalculate normals

Autor:  Aquarius [ úte úno 28, 2006 9:06 am ]
Předmět příspěvku: 

Rem doubles ee.. ale nÄ›co Å¡patnÄ› by tam bejt mohlo paÄ

Autor:  mad_eye [ úte úno 28, 2006 11:22 am ]
Předmět příspěvku: 

Aquarius píše:
Rem doubles ee.. ale něco špatně by tam bejt mohlo pač když dám normaly přepočítat tak to udělá černý skvrny.. juknu na to ještě..

tak to sem hod ne?

Autor:  Matajon [ úte úno 28, 2006 12:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

Aquarius píše:
Rem doubles ee.. ale něco špatně by tam bejt mohlo pač když dám normaly přepočítat tak to udělá černý skvrny.. juknu na to ještě..


Neni ten objekt non-manfoid ? - tzn. ze je tam alespon jeden edge, ktery je spolecny pro 3 nebo vice facu ?
Zkus si Ctrl+Alt+Shift+M (select non manfoid edges)
Jestli to je non-manfiod, tak je logicky, ze Blender neumi prepocitat normaly smerem ven ...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/