blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Kov a dřevo
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2566
Stránka 11

Autor:  freekill [ pát úno 24, 2006 10:35 am ]
Předmět příspěvku:  Kov a dřevo

Chtěl bych se zeptat, jak mám udělat pomocí materiálů černý kov a dřevo (na lavičku v parku)? :?

Autor:  Ragnos [ pát úno 24, 2006 11:38 am ]
Předmět příspěvku: 

Buď pomocí obrázkových textur a jejich míchání, spravného namapovaní nebo skrz procedurální materiály, první možnost je taková snažší s realističtějším výsledkem.

Autor:  xixixao [ pát úno 24, 2006 2:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslim že otázka byla právě jen k procedurálům. Já sám moc netušim, to dřevo je určitě lepší namapovat, po prknech, je to easy! Ale černej kov... Hraj si :D a vyhraješ!

Autor:  Trubitak [ pát úno 24, 2006 2:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Někde jsem to viděl, myslím že ne 3Sscene nebo někde na netu, třeba ti to pomůže, jak nastavit materiál:
Dřevo

Difusion shader: Oren-Nayar Ref:0.8; Rough 2,63
Specularity shader: CookTorr, Spec 0.45; Hard 245

Kov

Difusion shader: Lamber, Ref:0.8
Specularity shader: CookTorr, Spec 04; Hard 135

Autor:  tol [ pát úno 24, 2006 3:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Trubitak: nastavení materiálů je nutně scénu od scény různé- záleží např. na oxidaci železa, na nasvícení, na prostředí, záměru co máš ... ta nastavení jsem v tom článku nezamýšlel jako všeobecné linky, ale popis toho, co jsem v té scéně použil a že jsem pro všechny příbuzné materiály v ní vycházel z těch "archetipů", ty byly ale jen pro tu scénu (resp. sérií scén v té hře).

Já jen aby to někdo nebral jako obecný návod:)

Autor:  Trubitak [ pát úno 24, 2006 6:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo jasně, zase tak hlouúej nejsem, ale jen jsem chtel ukázat jak to může vypadat :) ... já to používám a vždycky si to upravým tak jak říkáš, ale bez toho bych třeba nevěděl co jen tak naházet na dřevo :roll:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/