Právě je pát lis 01, 2024 8:32 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kov a dřevo
PříspěvekNapsal: pát úno 24, 2006 10:35 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Chtěl bych se zeptat, jak mám udělat pomocí materiálů černý kov a dřevo (na lavičku v parku)? :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 24, 2006 11:38 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Buď pomocí obrázkových textur a jejich míchání, spravného namapovaní nebo skrz procedurální materiály, první možnost je taková snažší s realističtějším výsledkem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 24, 2006 2:02 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Myslim že otázka byla právě jen k procedurálům. Já sám moc netušim, to dřevo je určitě lepší namapovat, po prknech, je to easy! Ale černej kov... Hraj si :D a vyhraješ!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 24, 2006 2:39 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 06, 2005 10:09 pm
Příspěvky: 166
Někde jsem to viděl, myslím že ne 3Sscene nebo někde na netu, třeba ti to pomůže, jak nastavit materiál:
Dřevo

Difusion shader: Oren-Nayar Ref:0.8; Rough 2,63
Specularity shader: CookTorr, Spec 0.45; Hard 245

Kov

Difusion shader: Lamber, Ref:0.8
Specularity shader: CookTorr, Spec 04; Hard 135


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 24, 2006 3:10 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Trubitak: nastavení materiálů je nutně scénu od scény různé- záleží např. na oxidaci železa, na nasvícení, na prostředí, záměru co máš ... ta nastavení jsem v tom článku nezamýšlel jako všeobecné linky, ale popis toho, co jsem v té scéně použil a že jsem pro všechny příbuzné materiály v ní vycházel z těch "archetipů", ty byly ale jen pro tu scénu (resp. sérií scén v té hře).

Já jen aby to někdo nebral jako obecný návod:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 24, 2006 6:23 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 06, 2005 10:09 pm
Příspěvky: 166
jo jasně, zase tak hlouúej nejsem, ale jen jsem chtel ukázat jak to může vypadat :) ... já to používám a vždycky si to upravým tak jak říkáš, ale bez toho bych třeba nevěděl co jen tak naházet na dřevo :roll:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz