blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
objekt z kriviek a booleanovské operácie http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2557 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | jm [ čtv úno 23, 2006 1:59 am ] |
Předmět příspěvku: | |
objekt neni zavrenej, ...kdo by to byl rek. no jestli se ti zda ze mas objekt opravdu zavrenej, muze to bejt tak ze tam kde se ti dotykaji kraje meshe puvodne vytvoreneho pomoci krivek sou zdvojene vertexi, hrana lezi na hrane a neni to zavreny. jestli tomu je opravdu tak skus remove doubles v edit modu, ten by ti to mel slepit a pak by to melo jit, pokud tam nemas ovsem diru. jm |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |