blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Stin podle alpha mapy obrázku
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2545
Stránka 11

Autor:  Ragnos [ pon úno 20, 2006 3:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ahoj, řesení na tvou otázku nalezneš tady http://www.blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2502 :)

Čím to že tam není vidět stín, buďto nemáš aktivované raytransp, ale ztransp. A dále na předmětu, který má přijímat stín je nutné aktivovat fci. TraSha u nastavení materiálu, nutností je použít raytracingové světla a aktivovat raytracing v render buttons F10.

Autor:  Ragnos [ pon kvě 22, 2006 5:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mohla by to dělat komprese do jpegu...

Autor:  Matajon [ pon kvě 22, 2006 8:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

Neni to odlesk ? Zkus zmensit spectacularitu na 0

Autor:  Zealot [ pon kvě 22, 2006 9:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

rozenek píše:
To už mě taky napadlo, ale nepomohl an převod do tiff ani tga. A navíc co je a co není vidět je přece definováno alpha mapou.


Prevod? Mozna si se spatne vyjadril, pokud prevedes vyrenderovanej jpeg do jineho, tak to bude stejne.... takze renderovat primo do jineho formatu, mozna si to skousel nevim, protoze mi neni jasne jak si myslel sluvko prevest :wink: :wink:

Autor:  tol [ pon kvě 22, 2006 11:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tohleto dělá specularita, jak už psal Matajon, ne komprese- nulová specularita může být řešením. Pokud nějakou specularitu potřebuješ použít na viditelné ploše, musíš ji také "ořezat" tou alfamapou, co jsi použil na definici průhledné plochy, tzn. zkus u ní zapnout kromě Alpha parametru v Map To také pamater Spec.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/