blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Vyselektování řady vertexů... http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2531 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | xixixao [ sob úno 18, 2006 10:48 am ] |
Předmět příspěvku: | Vyselektování řady vertexů... |
Tahle funkce byla ve starších verzích pok "K", ale nějak s 2.40 vymizela a nemůžu ji najít... A taky by se mi hodilo, kdybych podobným způsobem mohl selektovat jen jednu řadu... díky! |
Autor: | Ragnos [ sob úno 18, 2006 10:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Co Alt + RMB v edit modu ve vertex modu(ti vybere radu vertexu)... ve face modu to vybira loopy facu |
Autor: | Trubitak [ sob úno 18, 2006 11:19 am ] |
Předmět příspěvku: | |
a co je to, že kdyÅ™ zmÃ¡Ä |
Autor: | Ragnos [ sob úno 18, 2006 11:53 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Trubitak píše: a co je to, že kdyř zmáčknu L při označeném vertexu, tajk se mi označí taky NĚKDY řada??? a ještě: mohl by mi někdo vysvetlit co znamená to "loopy facu" ??
Klavesa L označí danou část sítě která je oddělená od ostatní, např u opičky Suzzane, pokud ukážeš na její oko a dáš L tak se označí jenom její oko, když ukážeš na její hlavu tak hlava bez očí, protože má oči separované od ostatní sítě v modelu. Loopy faců znamená tuším v CZ smyčka nebo prstenec faců, teďka si nejsem přesně jistý, prostě když loopcutem řežeš síť tak si dané nařezané smyčky můžeš označit. Vyzkoušej si Alt+ RMB v edit módu v face módu u primitiva UVSphere a Cube, a uvidíš sám. |
Autor: | drat [ sob úno 18, 2006 12:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
I ve vertex modu se da oznacovat smycka facu Ctrl + Alt + RMB. To same plati i pro edges mode. Ale to L me nadchlo. Supr vec |
Autor: | Trubitak [ sob úno 18, 2006 12:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to jsou fishky, pÅ™esne to sem potÅ™eboval vÄ›dÄ›t! dÃky |
Autor: | xixixao [ sob úno 18, 2006 12:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Díky moc G_Taurusi! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |