blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Vyselektování řady vertexů...
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2531
Stránka 11

Autor:  xixixao [ sob úno 18, 2006 10:48 am ]
Předmět příspěvku:  Vyselektování řady vertexů...

Tahle funkce byla ve starších verzích pok "K", ale nějak s 2.40 vymizela a nemůžu ji najít... A taky by se mi hodilo, kdybych podobným způsobem mohl selektovat jen jednu řadu... díky!

Autor:  Ragnos [ sob úno 18, 2006 10:52 am ]
Předmět příspěvku: 

Co Alt + RMB v edit modu ve vertex modu(ti vybere radu vertexu)... ve face modu to vybira loopy facu

Autor:  Trubitak [ sob úno 18, 2006 11:19 am ]
Předmět příspěvku: 

a co je to, že kdyÅ™ zmáÄ

Autor:  Ragnos [ sob úno 18, 2006 11:53 am ]
Předmět příspěvku: 

Trubitak píše:
a co je to, že kdyř zmáčknu L při označeném vertexu, tajk se mi označí taky NĚKDY řada??? a ještě: mohl by mi někdo vysvetlit co znamená to "loopy facu" ??


Klavesa L označí danou část sítě která je oddělená od ostatní, např u opičky Suzzane, pokud ukážeš na její oko a dáš L tak se označí jenom její oko, když ukážeš na její hlavu tak hlava bez očí, protože má oči separované od ostatní sítě v modelu. Loopy faců znamená tuším v CZ smyčka nebo prstenec faců, teďka si nejsem přesně jistý, prostě když loopcutem řežeš síť tak si dané nařezané smyčky můžeš označit. Vyzkoušej si Alt+ RMB v edit módu v face módu u primitiva UVSphere a Cube, a uvidíš sám.

Autor:  drat [ sob úno 18, 2006 12:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

I ve vertex modu se da oznacovat smycka facu Ctrl + Alt + RMB. To same plati i pro edges mode. Ale to L me nadchlo. Supr vec :lol:

Autor:  Trubitak [ sob úno 18, 2006 12:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak to jsou fishky, přesne to sem potřeboval vědět! díky

Autor:  xixixao [ sob úno 18, 2006 12:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Díky moc G_Taurusi!

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/