blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Pár dotazů k modelingu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2530 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Trubitak [ pát úno 17, 2006 9:48 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Pár dotazů k modelingu | ||
Mám takovou otázku, kterou bych docela rád vÄ›dÄ›l! tÅ™eba na co se použÃvajà funkce na obrázku, nÄ›jak sem mezi nimi nepoznal rozdÃl!! je to nekde popsané? nebo mi pls vysvetlete na co to je. dÃky
|
Autor: | mad_eye [ pát úno 17, 2006 10:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Pár dotazů k modelingu |
Trubitak píše: Mám takovou otázku, kterou bych docela rád věděl! třeba na co se používají funkce na obrázku, nějak sem mezi nimi nepoznal rozdíl!! je to nekde popsané? nebo mi pls vysvetlete na co to je.
díky Toto urcuje vstazny bod k rotaci. |
Autor: | Trubitak [ pát úno 17, 2006 10:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ok, moc dÃky, asi to zaÄ |
Autor: | tol [ pát úno 17, 2006 10:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jenom doplním, že to určuje nejen vztažný bod (tzv. pivot) nejenom k rotaci, ale i ke změně velikosti |
Autor: | Trubitak [ sob úno 18, 2006 6:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jeÅ¡tÄ› jeden dotaz: jde v blenderu modelovat nejak tak, jak je na tom malém videu??? má jenom 170 kb! http://trubit.borec.cz/modeling.zip pls kouknete se a Å™eknÄ›te mi to! dÃky |
Autor: | Ragnos [ sob úno 18, 2006 6:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Trubitak:přesně daná technika co je na videu v Blenderu momentálně není. Nebo o ní určitě nevím. Co je to za free aplikaci? |
Autor: | AD [ sob úno 18, 2006 7:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ne tak to opravdu nemá ...ono to funguje pokud děláš jen s trojúhelníkovými facy, ale se čtvercovými by to byl celkem problém...proto se asi ta vychytávka dodnes v blenderu nevyskytuje... |
Autor: | kracho [ ned úno 19, 2006 3:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
fuj, ta technika sa mi moc vychytana nezda, a nepaci:-( |
Autor: | 6xx [ ned úno 19, 2006 2:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Na podobny veci pouzivam Ctrl-LMB |
Autor: | Trubitak [ ned úno 19, 2006 2:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no, to použÃvám taky, to je jasný, ale to ti nebude pÅ™ichytávat ty body ke druhým...já nevÃm možná to modelovánà je blbý, ale mÄ› se to zdálůo na tom videu docela dobrý...aji bych si dovolil Å™Ãct že hodnÄ› dobrý... Jo a je to v programu ZModeller nebo tak nÄ›jak, teÅ™ba modely do RBR se v tom dÄ›laj! Ale jestli je free to fakt nevÃm, já sem totiž zastánce jenom free, takže nemám ani photoshop, jedine snad maxko, ale to použÃvám jenom na pÅ™eměřenà modelů pÅ™i inportu |
Autor: | 6xx [ ned úno 19, 2006 5:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zmodeler je free, ale hodne dlouho nevznikaly nove verze, myslim ze by ale mela vyjit rovnou verze 2 EDIT: tak uz vysel: http://www.zmodeler2.com/ |
Autor: | Trubitak [ ned úno 19, 2006 5:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak dÃky za informaci, aspon si ho stáznu at vÃm o co jde! ale myslÃm že dám pÅ™ednsot blenderu dÃky |
Autor: | 6xx [ ned úno 19, 2006 7:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Trubitak píše: tak díky za informaci, aspon si ho stáznu at vím o co jde! ale myslím že dám přednsot blenderu
díky Rozhodne jsou nesrovnatelne, minimalne 1.7 byla dost hruza |
Autor: | HaniSS(cz) [ sob bře 18, 2006 6:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dotaz: dajà se nÄ›jak zarovnávat vertexy? mám dvÄ› lajny nad sebou a na nich vertexy - umÃm nÄ›jak zarovnat ty vertexy, aby ležely svisle? |
Autor: | Matajon [ sob bře 18, 2006 6:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
HaniSS(cz) píše: dotaz:
dají se nějak zarovnávat vertexy? mám dvě lajny nad sebou a na nich vertexy - umím nějak zarovnat ty vertexy, aby ležely svisle? Zkusil bych funkci hledat - je tady toho spoustu, treba - http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2392&highlight=srovnani+vertexu |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |