blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Pár dotazů k modelingu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2530
Stránka 12

Autor:  Trubitak [ pát úno 17, 2006 9:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Pár dotazů k modelingu

Mám takovou otázku, kterou bych docela rád věděl! třeba na co se používají funkce na obrázku, nějak sem mezi nimi nepoznal rozdíl!! je to nekde popsané? nebo mi pls vysvetlete na co to je. :wink:
díky

Přílohy:
Poznámka: tak tohle myslím!
Pivot.JPG
Pivot.JPG [ 9.96 KiB | Zobrazeno 1601 krát ]

Autor:  mad_eye [ pát úno 17, 2006 10:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Pár dotazů k modelingu

Trubitak píše:
Mám takovou otázku, kterou bych docela rád věděl! třeba na co se používají funkce na obrázku, nějak sem mezi nimi nepoznal rozdíl!! je to nekde popsané? nebo mi pls vysvetlete na co to je. :wink:
díky

Toto urcuje vstazny bod k rotaci.

Autor:  Trubitak [ pát úno 17, 2006 10:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ok, moc díky, asi to zaÄ

Autor:  tol [ pát úno 17, 2006 10:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jenom doplním, že to určuje nejen vztažný bod (tzv. pivot) nejenom k rotaci, ale i ke změně velikosti :)

Autor:  Trubitak [ sob úno 18, 2006 6:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

ještě jeden dotaz: jde v blenderu modelovat nejak tak, jak je na tom malém videu???
má jenom 170 kb! http://trubit.borec.cz/modeling.zip
pls kouknete se a řekněte mi to! :wink: díky

Autor:  Ragnos [ sob úno 18, 2006 6:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

Trubitak:přesně daná technika co je na videu v Blenderu momentálně není. Nebo o ní určitě nevím. Co je to za free aplikaci? :)

Autor:  AD [ sob úno 18, 2006 7:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

ne tak to opravdu nemá ...ono to funguje pokud děláš jen s trojúhelníkovými facy, ale se čtvercovými by to byl celkem problém...proto se asi ta vychytávka dodnes v blenderu nevyskytuje...

Autor:  kracho [ ned úno 19, 2006 3:23 am ]
Předmět příspěvku: 

fuj, ta technika sa mi moc vychytana nezda, a nepaci:-(

Autor:  6xx [ ned úno 19, 2006 2:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Na podobny veci pouzivam Ctrl-LMB

Autor:  Trubitak [ ned úno 19, 2006 2:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

no, to používám taky, to je jasný, ale to ti nebude přichytávat ty body ke druhým...já nevím možná to modelování je blbý, ale mě se to zdálůo na tom videu docela dobrý...aji bych si dovolil říct že hodně dobrý...
Jo a je to v programu ZModeller nebo tak nějak, teřba modely do RBR se v tom dělaj! Ale jestli je free to fakt nevím, já sem totiž zastánce jenom free, takže nemám ani photoshop, jedine snad maxko, ale to používám jenom na přeměření modelů při inportu :!:
:wink:

Autor:  6xx [ ned úno 19, 2006 5:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zmodeler je free, ale hodne dlouho nevznikaly nove verze, myslim ze by ale mela vyjit rovnou verze 2

EDIT: tak uz vysel: http://www.zmodeler2.com/

Autor:  Trubitak [ ned úno 19, 2006 5:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak díky za informaci, aspon si ho stáznu at vím o co jde! ale myslím že dám přednsot blenderu :wink:
díky

Autor:  6xx [ ned úno 19, 2006 7:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Trubitak píše:
tak díky za informaci, aspon si ho stáznu at vím o co jde! ale myslím že dám přednsot blenderu :wink:
díky

Rozhodne jsou nesrovnatelne, minimalne 1.7 byla dost hruza

Autor:  HaniSS(cz) [ sob bře 18, 2006 6:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

dotaz:

dají se nějak zarovnávat vertexy? mám dvě lajny nad sebou a na nich vertexy - umím nějak zarovnat ty vertexy, aby ležely svisle?

Autor:  Matajon [ sob bře 18, 2006 6:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

HaniSS(cz) píše:
dotaz:

dají se nějak zarovnávat vertexy? mám dvě lajny nad sebou a na nich vertexy - umím nějak zarovnat ty vertexy, aby ležely svisle?

Zkusil bych funkci hledat - je tady toho spoustu, treba - http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=2392&highlight=srovnani+vertexu

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/