blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Path - Rychlost objektu pohybujÃcÃho se po nà http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2528 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Aquarius [ pát úno 17, 2006 6:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Path - Rychlost objektu pohybujÃcÃho se po nà |
Ahoj lidi.. Jak nastavÃm konstatnà rychlost objektu pohybujÃcÃho se po kÅ™ivce path? Ukazka: Jde mi hýbat jen do strany.. ale nahoru ne.. nevÃm jakto.. |
Autor: | Aquarius [ pát úno 17, 2006 6:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jejda už jsem na to pÅ™iÅ¡el.. TAB a tam se dajà ty kÅ™ivky editovat do useÄ |
Autor: | tol [ pát úno 17, 2006 6:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Konstantní rychlosti docílíš tak, že vyselektuješ příslušnou IPO křivku, označíš všechny její kontrolní body a zmáčkneš klávesu "v" |
Autor: | Ragnos [ pát úno 17, 2006 6:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud konstantni krivku tak pres menu Curve-Interpolation Mode-Constant a pokud linearni krivku coz je tusim pro konstantni rychlost tak Curve-Interpolation Mode-Linear. |
Autor: | Matajon [ pát úno 17, 2006 6:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hybat nahoru a dolu neni ani potreba, protoze ta krivka znamena, jakou vzdalenost (0 - zacatek krivky, 1 - konec krivky; svisla osa ) urazi za urcity pocet framu (vodorovna osa). Takze v ipo editoru - Curve -> Interpolation mode -> Linear. To ti udela z ty krivky primku a tim padem bude rychlost konstantni //edit: zase jsem to nestih (Tol, G_Taurus) |
Autor: | Aquarius [ sob úno 18, 2006 10:36 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj.. děkuju všem za tipy.. Uritě usnadnà práci |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |