blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Path - Rychlost objektu pohybujícího se po ní
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2528
Stránka 11

Autor:  Aquarius [ pát úno 17, 2006 6:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Path - Rychlost objektu pohybujícího se po ní

Ahoj lidi.. Jak nastavím konstatní rychlost objektu pohybujícího se po křivce
path? :?

Ukazka:
Obrázek

Jde mi hýbat jen do strany.. ale nahoru ne.. nevím jakto.. :cry:
Obrázek

Autor:  Aquarius [ pát úno 17, 2006 6:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jejda už jsem na to pÅ™iÅ¡el.. TAB a tam se dají ty kÅ™ivky editovat do useÄ

Autor:  tol [ pát úno 17, 2006 6:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Konstantní rychlosti docílíš tak, že vyselektuješ příslušnou IPO křivku, označíš všechny její kontrolní body a zmáčkneš klávesu "v"

Autor:  Ragnos [ pát úno 17, 2006 6:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pokud konstantni krivku tak pres menu Curve-Interpolation Mode-Constant a pokud linearni krivku coz je tusim pro konstantni rychlost tak Curve-Interpolation Mode-Linear.

Autor:  Matajon [ pát úno 17, 2006 6:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hybat nahoru a dolu neni ani potreba, protoze ta krivka znamena, jakou vzdalenost (0 - zacatek krivky, 1 - konec krivky; svisla osa ) urazi za urcity pocet framu (vodorovna osa). Takze v ipo editoru - Curve -> Interpolation mode -> Linear. To ti udela z ty krivky primku a tim padem bude rychlost konstantni :)

//edit: zase jsem to nestih (Tol, G_Taurus) :biggrin:

Autor:  Aquarius [ sob úno 18, 2006 10:36 am ]
Předmět příspěvku: 

Jj.. děkuju všem za tipy.. Uritě usnadní práci :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/