blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Zrcadlové odrazy http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2526 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | cpt.Hollister [ pát úno 17, 2006 3:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
na zrcadlení je lepší použít raymirroring - v nastavení materiálu v záložce Mirror Transp zapni Ray mirror a posuvníkem RayMir nastav sílu odrazu |
Autor: | drat [ pát úno 17, 2006 3:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zrcadlové odrazy |
[quote="Zlatovous"]1) NevÃm, jak udÄ›lat Å¡achovnicovou podlahu. Stáhl jsem si pÅ™ÃsluÅ¡nou texturu ale mám tam jen 4 velké Ä |
Autor: | Matajon [ pát úno 17, 2006 3:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
cpt.Hollister píše: na zrcadlení je lepší použít raymirroring - v nastavení materiálu v záložce Mirror Transp zapni Ray mirror a posuvníkem RayMir nastav sílu odrazu a jeste v Render buttons zasktrnout Ray Zlatovous píše: 1) Nevím, jak udělat šachovnicovou podlahu. Stáhl jsem si příslušnou texturu ale mám tam jen 4 velké čtverce, namísto spousty malých čtverečků.
v nastaveni textury mas 2 parametry (X-Repeat, Y-Repeat), kterymi nastavujes opakovani textury //edit: drat me predbehl |
Autor: | tol [ pát úno 17, 2006 4:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
cpt.Hollister píše: na zrcadlení je lepší použít raymirroring - v nastavení materiálu v záložce Mirror Transp zapni Ray mirror a posuvníkem RayMir nastav sílu odrazu
Lepší snad, snadnější určitě, ale umět používat env. mapy se pořád vyplatí- uložíš si je jako bitmapu a můžeš je upravovat v externím editoru , v animaci v mnoha případech jí stačí spočítat jednou a použít pro všechny framy (narozdíl od raymirror), u složitějších scén taky oceníš, že nemusíš čekat na spočítání odrazů při každém pokusném renderu (ray odraz pak spočítáš třeba až na finálním renderu)... Tím chci říct, že i když od doby toho tutoriálu se hodně změnilo a máme raytracované odrazy, ignorováním enviromentálních map se člověk ochuzuje o užitečný nástroj... |
Autor: | Matajon [ pát úno 17, 2006 7:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zlatovous píše: Díky, už jsem to udělal ale mám další problém. Koule, která by měla odrážet šachovnicovou Plane je příliš hranatá a tak je vyrenderovaný výsledek opravdu otřesně kostičkovaný a nedá se na to koukat. Jak můžu kouli zahladit?
Oznac si ji, a v Edit Buttons klikni na Set Smooth.... Kdybys chtel dokonale vyhlazeni, tak jeste v Edit buttons pridej modifikator SubSurf |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |