blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Ako mozno ovplyvnovat "texture space" objektu ?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2512
Stránka 11

Autor:  Ethee [ úte úno 14, 2006 9:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Ako mozno ovplyvnovat "texture space" objektu ?

V menu Editing (F9), panel Link and Materials je tlacitko AutoTexSpace, pri jeho stlaceni (aktivovani) dochadza k automatickemu prisposobovaniu "texture space" pri transformacii objektu.
Ak ho vypnem, ako inak (manualne, nie automaticky) mozem menit "texture space" daneho objektu ?
pozn. V menu Object (F7) v panely Draw po zapnuti TextSpace v skupine tlacitok Draw Extra sa okolo objektu jeho aktualna "texture space" vykresli ciarkovane. Da sa ale nejako vyselektovat a upravovat ?
/Volby su popisovane z Blendera 2.41/
Vopred dakujem za odpovede.

Autor:  Matajon [ úte úno 14, 2006 10:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

V Edit buttons si pod polozkou TexMesh muzes nastavit objekt (nejlepe empty), ktery bude ovlivnovat texface

Autor:  Ethee [ úte úno 14, 2006 10:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Empty tam neberie. Da sa zadat meno ineho "mesh", ale na ten ciarkovany obrys "texture space" nema ziadny vplyv. Vyrendrovana textura na objekte, ktory ma priradeny v TexMesh iny "mesh", vyzera inak, ako ta ista textura (resp. material) na tom istom objekte kym nemal v TexMesh priradene nic, ale to je tak asi vsetko. Vyzera inak, ale nahodne inak. Neviem co robit, aky mesh tam priradit, aby som dosiahol moj zelany vysledok a nie len nejako inak vyzerajucu texturu. :(

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/