blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Ako mozno ovplyvnovat "texture space" objektu ? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2512 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ethee [ úte úno 14, 2006 9:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Ako mozno ovplyvnovat "texture space" objektu ? |
V menu Editing (F9), panel Link and Materials je tlacitko AutoTexSpace, pri jeho stlaceni (aktivovani) dochadza k automatickemu prisposobovaniu "texture space" pri transformacii objektu. Ak ho vypnem, ako inak (manualne, nie automaticky) mozem menit "texture space" daneho objektu ? pozn. V menu Object (F7) v panely Draw po zapnuti TextSpace v skupine tlacitok Draw Extra sa okolo objektu jeho aktualna "texture space" vykresli ciarkovane. Da sa ale nejako vyselektovat a upravovat ? /Volby su popisovane z Blendera 2.41/ Vopred dakujem za odpovede. |
Autor: | Matajon [ úte úno 14, 2006 10:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
V Edit buttons si pod polozkou TexMesh muzes nastavit objekt (nejlepe empty), ktery bude ovlivnovat texface |
Autor: | Ethee [ úte úno 14, 2006 10:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Empty tam neberie. Da sa zadat meno ineho "mesh", ale na ten ciarkovany obrys "texture space" nema ziadny vplyv. Vyrendrovana textura na objekte, ktory ma priradeny v TexMesh iny "mesh", vyzera inak, ako ta ista textura (resp. material) na tom istom objekte kym nemal v TexMesh priradene nic, ale to je tak asi vsetko. Vyzera inak, ale nahodne inak. Neviem co robit, aky mesh tam priradit, aby som dosiahol moj zelany vysledok a nie len nejako inak vyzerajucu texturu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |