blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

SvíÄ
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2509
Stránka 11

Autor:  tol [ úte úno 14, 2006 2:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vítej mezi námi:)

Proportial editing se spouští v nové verzi stejně jako v té staré, tedy klávesou "o". Rozdíl je jen v tom,že přibylo několik módů, podle kterých se funkce chová.

Když proportional zapneš, v headeru 3D okna se zvýrazní takový oranžový terčík (proportional), vedle něj je pak výběr z módů, defaultně je tam taková vlnovka (smooth falloff). Klikni na ni a vyber mód, který chceš pužít- v době napsání toho tutorialu tam byly pouze Sharp Falloff a Smooth Falloff.

Zbytek je stejný, jako v tutorialu-je to celé o tahání těch správných vertexů (resp. kontrolních bodů) a přizpůsobení dosahu "magnetického" pole (kolečkem myši nebo klávesami + a - ) :)

Autor:  Ragnos [ úte úno 14, 2006 5:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

možná bych jenom upřesnil, že už se přizbůsobení velikosti dosahu proportional tools nedělá klávesami + a -, ale page up a page down...dlouho mi trvalo než jsem přišel na to, na které je změnili, protože jsem na ně byl zvyklý

Autor:  ded_obed [ úte úno 14, 2006 6:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

vyčistit :?: tak to ti neporadim, ale řešil bych to, přes zmenšení size v map input, teda pokud jde o procedurál texturu, u image zvets jeho rozliseni :wink:
jinak vítej mezi námi :)

Autor:  kaucukovnik [ úte úno 14, 2006 8:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

G_Taurus píše:
možná bych jenom upřesnil, že už se přizbůsobení velikosti dosahu proportional tools nedělá klávesami + a -, ale page up a page down...dlouho mi trvalo než jsem přišel na to, na které je změnili, protože jsem na ně byl zvyklý


btw...: me bezchybnate funguje posovani stredniho mysitka = kolecka misto +-

Autor:  ded_obed [ úte úno 14, 2006 9:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

total se jmenuje amount a ty rand,forceZ........ jsou v druhe zalozce :wink:

Autor:  Trubitak [ úte úno 14, 2006 9:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Prosím vás, mohly by jste mi někdo upřesnit, co je to vlastně ta procedurální textura??? něco si mysláím ale nechci to tady plácat abych se neztralnil :lol: ...díky

Autor:  Matajon [ úte úno 14, 2006 10:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ve verzi 2.40 byl zmenen system particles, tady mas 2 obrazky, kde to najdes

obr.1) Ukazuje, kde najdes, a zapnes, castice
obr.2) Ukazuje nastaveni castic + nastaveni zvyraznena v tom tutorialu (nediv se, ze ja to mam na obrazku ve dvou okynkach, a ty v jednom se dvema zalozkama, ja jsem to rozdelil kvuli prehlednosti .... to si muzes zkusit taky - chytni zalozku a nekam si ji presun :))

Přílohy:
Poznámka: Obrázek číslo 1
part1.png
part1.png [ 8.93 KiB | Zobrazeno 985 krát ]
Poznámka: Obrázek číslo 2
part2.png
part2.png [ 17.84 KiB | Zobrazeno 985 krát ]

Autor:  ded_obed [ stř úno 15, 2006 9:43 am ]
Předmět příspěvku: 

trubitak : procedurál je "ne-image" tzn. clouds, stucci, marble, wood.....

Autor:  tol [ pát úno 17, 2006 1:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zlatovous píše:
Sice jsem to nezaložil já, ale nechci dělat nový topic, tak to píšu tady.

Když chci udělat plmen svíčky, musím do Ipo editoru. Tam vše nastavím (časová osa atd.) ale tady je zrada. V pravém sloupci bych měl označit záložku Alpha jenže tam nic takového není. Mám verzi 2.41 takže to bude zřejmě tím. Poraďte :( :)


Nejpíš to bude tím,že jsi nenastavil Material IPO:

Přílohy:
material_ipo.jpg
material_ipo.jpg [ 40.06 KiB | Zobrazeno 905 krát ]

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/