blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Mlha v Blenderu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2504 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Stáňa [ pon úno 13, 2006 7:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Mlha v Blenderu |
Chci se zeptat jestli jde udělat mlha jinak než pomocí Mist ve Wolrd buttons. jestli ano poradíte mi jak. Starý tutorialy jsou dobrý jen mě zajímá jestli to jde udělat i jinak. |
Autor: | kracho [ pon úno 13, 2006 8:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Da sa to urobit pomocou particles, alebo texturov. Zalezi na tom ako to chces pouzit. |
Autor: | Stáňa [ pon úno 13, 2006 8:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No mám scénu kerá se odehrává v noci (kamera jede nad loukou a nad hladinou jezera) a ta mlha by měla vytvořit dobrou atmosféru, kterou s těch dvou možností bys mi poradil? (já bych asi zkusil to Particles,ale nevím jak to mám nastavit) |
Autor: | kracho [ pon úno 13, 2006 11:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No pokial to chces animovat mozno by som pouzil particles (ale u textury mozes animovat offset). kazopadne mozes mat "mlhu" staticku. Inak to robis pomocou materialu (napr u gridu), kde nastavis halo, potom halotex, pridas texturu clouds (napr. size 2.0, depth4, hardnoise), potom v texture zapnes colorband, tam sa pohras s farbami v tomto pripade stacia 2 BaW, nastavis im alphu. Este v materiali nastavis halosize, a potom to skusas. este v materiale nastav u textury (map to) aplha. Tak isto to robis s casticami. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |