blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Mlha v Blenderu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2504
Stránka 11

Autor:  Stáňa [ pon úno 13, 2006 7:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Mlha v Blenderu

Chci se zeptat jestli jde udělat mlha jinak než pomocí Mist ve Wolrd buttons. :?: jestli ano poradíte mi jak. Starý tutorialy jsou dobrý jen mě zajímá jestli to jde udělat i jinak.

Autor:  kracho [ pon úno 13, 2006 8:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

Da sa to urobit pomocou particles, alebo texturov. Zalezi na tom ako to chces pouzit.

Autor:  Stáňa [ pon úno 13, 2006 8:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

No mám scénu kerá se odehrává v noci (kamera jede nad loukou a nad hladinou jezera) a ta mlha by měla vytvořit dobrou atmosféru, kterou s těch dvou možností bys mi poradil? (já bych asi zkusil to Particles,ale nevím jak to mám nastavit)

Autor:  kracho [ pon úno 13, 2006 11:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

No pokial to chces animovat mozno by som pouzil particles (ale u textury mozes animovat offset). kazopadne mozes mat "mlhu" staticku. Inak to robis pomocou materialu (napr u gridu), kde nastavis halo, potom halotex, pridas texturu clouds (napr. size 2.0, depth4, hardnoise), potom v texture zapnes colorband, tam sa pohras s farbami v tomto pripade stacia 2 BaW, nastavis im alphu. Este v materiali nastavis halosize, a potom to skusas.
este v materiale nastav u textury (map to) aplha.

Tak isto to robis s casticami.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/