blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

polopruhledny stin
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2502
Stránka 11

Autor:  joxer [ pon úno 13, 2006 6:13 pm ]
Předmět příspěvku:  polopruhledny stin

potreboval stin k objektu. je to deska s texturou - misty pruhlednejsi a misty min. a potrebuju aby ten stin byl vyraznejsi tam, kde deska propusti min svetla... snad to neni moc zmatenej dotaz :lol:

Autor:  Matajon [ pon úno 13, 2006 6:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

U objektu, na kterem chces ten stin zaskrtni v nastaveni materialu TraShad :)

Autor:  joxer [ pon úno 13, 2006 7:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

zkousel sem to a stejne to nejde, deska je pruhledna, ale stin je porad jako kdyby tam zadna pruhlednost nebyla

Autor:  Matajon [ pon úno 13, 2006 8:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

To svetlo musi mit typ stinu na Ray Shadow, a ten pruhlednej objekt pruhlednost Ray Transparency

Autor:  joxer [ pon úno 13, 2006 11:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

porad mi to nejde :( nevim co s tim zase mam
a to mi ani pri animaci armatury nefunguje copy pose a paste pose, asi by to chtelo cely preinstalovat :roll:

Autor:  tol [ pon úno 13, 2006 11:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

To co psal Matajon + v render buttons musí být zapnuto Ray :)

Autor:  joxer [ stř úno 15, 2006 1:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

ooo dekuji, sem mel tra shad zaskrtnuto na tom pruhlednym objektu a ne na tom kde se hazi stin :lol:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/