blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
polopruhledny stin http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2502 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | joxer [ pon úno 13, 2006 6:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | polopruhledny stin |
potreboval stin k objektu. je to deska s texturou - misty pruhlednejsi a misty min. a potrebuju aby ten stin byl vyraznejsi tam, kde deska propusti min svetla... snad to neni moc zmatenej dotaz |
Autor: | Matajon [ pon úno 13, 2006 6:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
U objektu, na kterem chces ten stin zaskrtni v nastaveni materialu TraShad |
Autor: | joxer [ pon úno 13, 2006 7:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkousel sem to a stejne to nejde, deska je pruhledna, ale stin je porad jako kdyby tam zadna pruhlednost nebyla |
Autor: | Matajon [ pon úno 13, 2006 8:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To svetlo musi mit typ stinu na Ray Shadow, a ten pruhlednej objekt pruhlednost Ray Transparency |
Autor: | joxer [ pon úno 13, 2006 11:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
porad mi to nejde nevim co s tim zase mam a to mi ani pri animaci armatury nefunguje copy pose a paste pose, asi by to chtelo cely preinstalovat |
Autor: | tol [ pon úno 13, 2006 11:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To co psal Matajon + v render buttons musí být zapnuto Ray |
Autor: | joxer [ stř úno 15, 2006 1:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ooo dekuji, sem mel tra shad zaskrtnuto na tom pruhlednym objektu a ne na tom kde se hazi stin |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |