blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Rozměry v Blenderu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2495 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mad_eye [ ned úno 12, 2006 3:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nic takoveho v blenderu neni. Veskere velikosti jsou relativni. |
Autor: | joxer [ ned úno 12, 2006 3:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyz zapnes blender, tak je tam krychle o velikosti 2x2x2 metry, zbytek si odvodis z tech ctverecku, je to trochu neohrabany ale zvyknes si .jinak ve view properties si muzes nastavit velikost site, takze pak muzes modelovat bez problemu i s presnosti na desetiny milimetru ... jeste je dobry si objekt na zaver overit, udelat z nej DXF a pak ho vlozit treba do nejakyho CADu a zkontrolovat jestli je velkost presne |
Autor: | mad_eye [ ned úno 12, 2006 3:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No smysl to ma opravdu jenom pro export. Jinak jsou velikosti danne proste pomerem mezi jednotlivymi objekty. |
Autor: | bobbin [ ned úno 12, 2006 4:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dlouho jsem to nepouzival, takze si nejsem jist, a navic ted to nemam jak zkontrolovat. Ale v rannych verzich Nkey u vyslektovaneho objektu vyvolala okno, kde jsi mohl zadat polohu a scale (? velikost ?)... |
Autor: | Matajon [ ned úno 12, 2006 4:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
bobbin píše: Dlouho jsem to nepouzival, takze si nejsem jist, a navic ted to nemam jak zkontrolovat.
Ale v rannych verzich Nkey u vyslektovaneho objektu vyvolala okno, kde jsi mohl zadat polohu a scale (? velikost ?)... ale v N se nastavuje relativni velikost |
Autor: | Trubitak [ ned úno 12, 2006 8:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mám taky takovà problém....když dÄ›lám v maxku tak tam je proporties a v nà velikot. Ten objekt musÃém z urÄ |
Autor: | AD [ ned úno 12, 2006 11:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
v editačním režimu si můžeš zapnout zobrazování délky hrany ...je to ve stejné paletce jako zobrazení normál atd... ale moc ti to nepomůže... .... některé CAD softy to řeší tak, že při importu modelu zadáš jeho požadované rozměry (třeba v metrech, nebo milimetrech) a podle toho se model přepočítá... takže jediná rada je, že si uděláš pár exportů s různou velikostí a po importu do toho softu, ve kterém to budeš zpracovávat si odvodíš převodní vzorec...a pak to v blenderu dáš na poprve |
Autor: | Trubitak [ pon úno 13, 2006 3:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak dÃky, sice je to trrochu složitejÅ¡Ã, ale dobré...nechce nekdo temau co vytvářà blender napsat at to tam pÅ™ipÃchnou do dalÅ¡Ã verze ?? ....ne sranda |
Autor: | bobbin [ ned kvě 07, 2006 2:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vim, je to dosti stary thread, ale vcera na Blendernation vysel clanek o pluginu, ktery by mel do jiste mity nahradit nepritomnost metrickych jednotek a rozmeru v Blenderu. Bohuzel nemam cas se na ten skript podivat, takze nemohu rici, nakolik je pouzitelny. Pokud se nekdo na ten script podiva, tak dejte prosim vedet.[/url] |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |