blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
3d kursor http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2475 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mallox [ stř úno 08, 2006 2:04 am ] |
Předmět příspěvku: | 3d kursor |
zdravim mam takovy problem ..a uz po nekolikate.. me se ty sipcicky (transform manipulator) prichytili ke kursoru a kdyz oznacim nejaky vertex tak vubec nereaguji a nepresunou se k oznacenemu vertexu..a kdyz chci treba zmenit velikost facu tak se to urcuje pozici kurzoru a sipek..coz je vubec neprijatelne.. co s tim mam udelat? dekuji mnohokrat.. |
Autor: | tol [ stř úno 08, 2006 2:13 am ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Blender umožňuje provádět rotaci a změnu velikosti podle několika tzv. pivotů, tedy center těchto deformací. Ty jsi zřejmě nastavil jako pivot právě 3D kurzor, proto se to chová jak popisuješ. Defaultní pivot je Median Point. Nastavíš jej v headeru 3D okna hned vedle nastaveí zobrazovacího módu:)
|
Autor: | mallox [ stř úno 08, 2006 12:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
juuu...diky moc.. jsem asi neco zmackl..a on na me hned takhle.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |