blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Zrcadlení - Problém
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2435
Stránka 11

Autor:  Aquarius [ pát úno 03, 2006 12:21 am ]
Předmět příspěvku:  Zrcadlení - Problém

Ahoj lidi.. tak jsem se zase jednou do nÄ›Ä

Autor:  kracho [ pát úno 03, 2006 1:43 am ]
Předmět příspěvku: 

mno neviem co presne mas na mysli, ale: oznac si vsetky objekty (predpokladam ze ich nechces spojovat inak ich spoj Ctrl+J) potom Shift+D, posun si to trosku do strany, vsetky v edit butt. zarovnaj na jeden rovnaky bod Centre cursor, a nakoniec vsetky v edit mode zrkadli M-> X Global. Alebo ich zarovnaj este pred Shift+D. Najidealnejsie je ich spojit. snad ti to pomoze


samozrejme zrkadli podla kursoru

Autor:  tol [ pát úno 03, 2006 1:58 am ]
Předmět příspěvku: 

Aquarius: zkus ty objekty nejdřív zarovnat se světovými souřadnicemi (Ctrl+a- aply size and rotation), pak bude mirrorování pomocí Ctrl+m předvídatelnější, protože probíhá právě podle světových souřadnic, a hlavně jednotné, protože každý z těch objektů by pak měl být zaručeně se stejnou orientací :)

Autor:  Aquarius [ pát úno 03, 2006 8:32 am ]
Předmět příspěvku: 

[quote="tol"]Aquarius: zkus ty objekty nejdřív zarovnat se svÄ›tovými souÅ™adnicemi (Ctrl+a- aply size and rotation), pak bude mirrorování pomocí Ctrl+m pÅ™edvídatelnÄ›jší, protože probíhá právÄ› podle svÄ›tových souÅ™adnic, a hlavnÄ› jednotné, protože každý z tÄ›ch objektů by pak mÄ›l být zaruÄ

Autor:  Matajon [ pát úno 03, 2006 10:01 am ]
Předmět příspěvku: 

Aquarius : jeste bys mohl zkusit Modifikator Mirror ;)

Autor:  Aquarius [ pát úno 03, 2006 12:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

Matajon píše:
Aquarius : jeste bys mohl zkusit Modifikator Mirror ;)

Co to je? :D

Autor:  Matajon [ pát úno 03, 2006 12:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Aquarius píše:
Co to je? :D


Najdes to tady (verze 2,40 a novejsi) ....... zkus si s tim trochu pohrat :lol:
Obrázek

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/