Právě je úte lis 26, 2024 3:25 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nataceni proceduralnich textur
PříspěvekNapsal: úte zář 27, 2005 12:21 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Rad bych vedel, jak se daji natacet proceduralni textury vuci objektu. Tak napriklad textura wood (bez turbulence - sikme cary vzhuru pod uhlem 45st). Jak ji namapovat na objet, aby byla vodorovne?
Zatim to resim postupem:
1)TAB - do edit modu
2)Akey - vyberu vsechny vertexy
3)Rkey - natocim treba o 45st
4)TAB - opustim edit mode
5)Rkey natocim objekt o stejny uhel, ale opacnym smerem...

Existuje nejaky jiny jednoduzsi postup? Dekuji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 27, 2005 1:32 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Nastav mapovanie textúry typu Object a priraď mu objekt (najlepšie Empty), ktorým budeš mapovanie riadiť (posunom objektu posunieš textúru, rotáciou ju otočíš, zmenou veľkosti zväčšíš/zmenšíš).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte zář 27, 2005 2:22 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Good idea :-D. Dekuji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 03, 2006 4:22 pm 
Offline
..
..

Registrován: pát úno 03, 2006 4:12 pm
Příspěvky: 50
zdravim,

rad by som nadviazal na vyssie uvedene otazkou:

mam vytvoreny objekt, ku ktoremu som priradil material s proceduralnou texturou tvorenou niekolkymi vrstvami (kanalmi), pricom niektore textury (na svojom kanaly) maju zaciatok vztiahnuty k danemu objektu a ine k vlastnym Empty objektom. Vysledok je uspokojivy, ale len na danom objekte. Ak ho zduplikujem a priradim tomuto novemu objektu ten isty material, bude vyzerat inak, nakolko Empty objekty lezia v povodnej polohe.
Ako dosiahnut identicku kopiu objektu aj s texturou, bez toho aby som kopii objektu priradil aj kopiu materialu s rovnakymi parametrami plus kopie vsetkych empty objektov ?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz