blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Deformace meshe
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2417
Stránka 11

Autor:  Trubitak [ úte led 31, 2006 8:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Deformace meshe

Mám jeden dotaz: nevím jak mám udělat zdeformovanou krychli....prostze aby nebyli steny rovný ale pokřivený atd....jiste víte co myslím. VCineme to jde, ale v blenderu sem to jeste nejak nezaregistroval. Je an to nejaká zkratka??? :roll: pls díky nechce se mi moc párat s rozhazování vertexu a jeste ktomu tak aby to melo nejakej "nehranatej"tvar! :?:

Autor:  6xx [ úte led 31, 2006 8:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

jina moznost nez zahustit vertexy neni, treba pomoci w-subdivide nebo nozem

Autor:  zgerbiak [ úte led 31, 2006 8:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

W > subdivide multi fractal... na kolko vrstev vertexou sa easte prida > stupen zvrasnenia.... aspon myslim :wink:

Autor:  ded_obed [ úte led 31, 2006 9:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

zgerbiak píše:
W > subdivide multi fractal... na kolko vrstev vertexou sa easte prida > stupen zvrasnenia.... aspon myslim :wink:

souhlasím tohle sem udělal s velkýma číslama (teda eště než sem přišel sem => dokáď sem toho eště moc neuměl (což trvá dodnes :mad: )) asi desetkrát a jak ten render krásně dlouho trval :lol:

Autor:  Trubitak [ stř úno 01, 2006 9:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

OK díky kluci taky me to mohlo napadnot že je to nekde v tom...ostatní sem skousel ale jak je tam subvide....to se mi moc nelíbilo :lol:

Autor:  Axel [ čtv úno 02, 2006 8:41 am ]
Předmět příspěvku: 

Asi bys chtÄ›l nejprve subdivide, pak to zdeformovat a setsmooth, případnÄ› jeÅ¡tÄ› subsurf. Pomalé to je proto, že pÅ™eháníš poÄ

Autor:  Trubitak [ čtv úno 02, 2006 12:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

TO bylo na mě??? já vím co to je subsurf a co to je set smooth atd....jenom sem nevedel konkrétní blbost.....subdivide multi fractal.....tot vše :!: :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/