blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Deformace meshe http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2417 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Trubitak [ úte led 31, 2006 8:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Deformace meshe |
Mám jeden dotaz: nevÃm jak mám udÄ›lat zdeformovanou krychli....prostze aby nebyli steny rovný ale pokÅ™ivený atd....jiste vÃte co myslÃm. VCineme to jde, ale v blenderu sem to jeste nejak nezaregistroval. Je an to nejaká zkratka??? pls dÃky nechce se mi moc párat s rozhazovánà vertexu a jeste ktomu tak aby to melo nejakej "nehranatej"tvar! |
Autor: | 6xx [ úte led 31, 2006 8:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jina moznost nez zahustit vertexy neni, treba pomoci w-subdivide nebo nozem |
Autor: | zgerbiak [ úte led 31, 2006 8:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
W > subdivide multi fractal... na kolko vrstev vertexou sa easte prida > stupen zvrasnenia.... aspon myslim |
Autor: | ded_obed [ úte led 31, 2006 9:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zgerbiak píše: W > subdivide multi fractal... na kolko vrstev vertexou sa easte prida > stupen zvrasnenia.... aspon myslim
souhlasím tohle sem udělal s velkýma číslama (teda eště než sem přišel sem => dokáď sem toho eště moc neuměl (což trvá dodnes )) asi desetkrát a jak ten render krásně dlouho trval |
Autor: | Trubitak [ stř úno 01, 2006 9:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
OK dÃky kluci taky me to mohlo napadnot že je to nekde v tom...ostatnà sem skousel ale jak je tam subvide....to se mi moc nelÃbilo |
Autor: | Axel [ čtv úno 02, 2006 8:41 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi bys chtÄ›l nejprve subdivide, pak to zdeformovat a setsmooth, pÅ™ÃpadnÄ› jeÅ¡tÄ› subsurf. Pomalé to je proto, že pÅ™ehánÃÅ¡ poÄ |
Autor: | Trubitak [ čtv úno 02, 2006 12:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
TO bylo na mÄ›??? já vÃm co to je subsurf a co to je set smooth atd....jenom sem nevedel konkrétnà blbost.....subdivide multi fractal.....tot vÅ¡e |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |