blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
srovnání vertexů do řady http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2392 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | lz [ sob led 28, 2006 4:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | srovnání vertexů do řady |
Potřeboval bych seřadit vertexy tak,aby tvořly přímku,přičemž je spojují edges,tzn tvoří všechny jeden objekt.Jde mi o to,že když vytvořím např.polovinu objektu a pak ji zkopíruju a zmirroruju,tak v případě že vertexy netvoří přímku tak při spojení polovin dělají neplechu.Jde to,popř. jak? dík, lz |
Autor: | Ragnos [ sob led 28, 2006 4:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jasne oznacis si ramcove ty nesrovnane vertexy das scale podle osy napr x aby se zarovnavali a na numericke klavesnici zadas 0 a enter popripade pokud chces zarovnat do dane osy tak si oznacis vertex v te ose das Shift+S Cursor to Select nastavis aby se bral centre objektu jako 3d kurzor oznacis ostatni vertexy ktere chces k danemu zarovnat a stejne jako minule scale podle osy num klavesnice a enter |
Autor: | lz [ sob led 28, 2006 4:29 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Nevim jestli jsem tě dobře pochopil,ale tohle mi vždycky udělá třeba z desteti vertexů jeden: Postup: vyberu vertexy-border select [b] dám "scale" podle osy z [s] a potom [z] na numpadu dám [0] zmáčknu Enter
|
Autor: | lz [ sob led 28, 2006 4:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale to druhý funguje,je to trochu složitější ale to neva dík |
Autor: | Ragnos [ sob led 28, 2006 4:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
....to prvni funguje taky a spravne proste jsi to zarovnal podle osy z, tzn srovnal vertikalne misto horizontalne... kdyz se to zarovnava bez toho kurzoru tak se to zarovna do prumerne osy tech vsech vertexu a ne do dane osy...no nekdy se hodi jedno nekdy druhe, podle situace... btw.bez Shift+S si nedokazu predstavit praci v Blenderu |
Autor: | 6xx [ sob led 28, 2006 4:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
G_Taurus to myslel tak, ze ty vertexy oznacis a zmensis jejich velikost v pozadovanem smeru na nulu => zarovnaji se do primky |
Autor: | lz [ sob led 28, 2006 4:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ale jo,já dem je je potřeboval zarovnat vertikálně,ale to sem nenapsal..No to je jedno,ale budu si to pamatovat. |
Autor: | kracho [ sob led 28, 2006 7:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no pravze ked ich chces zarovnat vertikalne musis pouzit horizontalnu osu...v tom je ten vtip. Ten rduhy sposob je zbytocne komplikovany. ked to robis podla prveho a nevychadza ti to, skus zmenit osu a urcite to pojde. |
Autor: | kaucukovnik [ sob led 28, 2006 8:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jeeee to je super. A ja to zarovnaval vetsinou od oka a nebo ciselne Toto je daleko snadnejsi |
Autor: | lz [ sob led 28, 2006 9:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to kaucukovnik:já taky zarovnával od oka,ale když pak máš srovnat 30 vertexů ono tě to přestane bavit |
Autor: | Ragnos [ ned led 29, 2006 3:18 am ] |
Předmět příspěvku: | |
kracho píše: no pravze ked ich chces zarovnat vertikalne musis pouzit horizontalnu osu...v tom je ten vtip. Ten rduhy sposob je zbytocne komplikovany. ked to robis podla prveho a nevychadza ti to, skus zmenit osu a urcite to pojde.
jsem zapomněl dodat,že ten druhý způsob se hodí jenom v případě že to potřebuješ zarovnat k nějaké předem dané línii. |
Autor: | kracho [ ned led 29, 2006 7:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
G_Taurus píše: kracho píše: no pravze ked ich chces zarovnat vertikalne musis pouzit horizontalnu osu...v tom je ten vtip. Ten rduhy sposob je zbytocne komplikovany. ked to robis podla prveho a nevychadza ti to, skus zmenit osu a urcite to pojde. jsem zapomněl dodat,že ten druhý způsob se hodí jenom v případě že to potřebuješ zarovnat k nějaké předem dané línii. urcite to mozne je ale potom je jednoduchsie to urobit tym "prvym sposobom" a posunut to, mno je to otazka zvolenia vhodnej techniky. Niekedy verim ze sa hodi aj druhy sposob. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |