blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Průhlednost... http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=238 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | KarelGO [ sob srp 21, 2004 5:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | Průhlednost... |
Jak na neprůhlednost pomocà dvou obrázků ? JeÅ¡tÄ› vÄ |
Autor: | tol [ sob srp 21, 2004 5:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevím dost dobře, na co se ptáš, nicméně TGA může mít jen jeden alfa kanál, kromě standardních R G a B, jako většina ostatních formátu. Alfa kanál je právě ten, který slouží k uložení informací o průhlednosti. Pokud se ptáš, jak takový TGA s alfakanálem vytvořit v Blenderu, tak je to vybráním TGA formátu v Render Buttons a zapnutí volby RGBA tamtéž |
Autor: | KarelGO [ sob srp 21, 2004 8:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, spÃÅ¡ na tohle: mám jednu texturu (Ä |
Autor: | tol [ sob srp 21, 2004 9:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, chápu- přečti si ten přeložený tutorial od Enrica Valenzy na realistickou planetu- popisuje tam používání stencilu, což je přesně to, co popisuješ, že hledáš:) http://www.blender3d.cz/index.php?Gstr=ttplanet_1 |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |