blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Průhlednost...
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=238
Stránka 11

Autor:  KarelGO [ sob srp 21, 2004 5:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Průhlednost...

Jak na neprůhlednost pomocí dvou obrázků ?
JeÅ¡tÄ› vÄ

Autor:  tol [ sob srp 21, 2004 5:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nevím dost dobře, na co se ptáš, nicméně TGA může mít jen jeden alfa kanál, kromě standardních R G a B, jako většina ostatních formátu. Alfa kanál je právě ten, který slouží k uložení informací o průhlednosti.

Pokud se ptáš, jak takový TGA s alfakanálem vytvořit v Blenderu, tak je to vybráním TGA formátu v Render Buttons a zapnutí volby RGBA tamtéž :)

Autor:  KarelGO [ sob srp 21, 2004 8:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

No, spíš na tohle:
mám jednu texturu (Ä

Autor:  tol [ sob srp 21, 2004 9:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Aha, chápu- přečti si ten přeložený tutorial od Enrica Valenzy na realistickou planetu- popisuje tam používání stencilu, což je přesně to, co popisuješ, že hledáš:)
http://www.blender3d.cz/index.php?Gstr=ttplanet_1

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/