blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
YAFRAY http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2348 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | joxer [ úte led 24, 2006 2:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | YAFRAY |
nevite co bude s yafrayem? a kam se prestehovaly jejich stranky z tohohle: http://www.yafray.org/ ?? docela me stve jestli se zrusi vyvoj yafraye |
Autor: | tol [ úte led 24, 2006 2:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Stránky se nepřestěhovaly- doména expirovala a tak nebudou, dokud ji majitel neprodlouží:( |
Autor: | joxer [ úte led 24, 2006 3:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hm tak to je dost blby, doufam, ze vyvoj neskonci, je to jedina moznost jak z blenderu dost fakt kvalitni vysledky |
Autor: | Axel [ stř led 25, 2006 9:43 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Kvalitnà výsledky? V poslednà verzi jsem dostal buÄ |
Autor: | kracho [ stř led 25, 2006 10:06 am ] |
Předmět příspěvku: | |
mno, ono yafray ma sice nejake problemy (co sa tyka chodu a dlzky renderingu) ale kvalita nieco stoji:-) zober si napr.taky maxwell. Len tak pre zaujimavost mi radku poveedz ako urobim cautic v internom renderu a bude to ok. Inak nie som velkym zastancom yafu, len chcem povedat, ze na nieco je lepsi. Inak neviete cim to je, ze s nim vypadaju bump mapy tak perfektne??? alebo som v internali nieco zle nastavil??? |
Autor: | Axel [ stř led 25, 2006 10:18 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud nefunguje vůbec, pak jeho kvalitu těžko mohu posoudit... |
Autor: | tol [ stř led 25, 2006 11:25 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Kracho: existují postupy, jak caustic fakeovat i v interním rendereru, někde na Elysiu je najdeš Radek: Mě Yafray běží v pohodě... |
Autor: | Ragnos [ stř led 25, 2006 12:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kracho píše: Inak neviete cim to je, ze s nim vypadaju bump mapy tak perfektne??? alebo som v internali nieco zle nastavil???
nepomuze tohle? |
Autor: | kracho [ stř led 25, 2006 1:16 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
mno tak som to skusil a moc to nepomohlo. Prikladam ukazku, vlavo internal, vpravo yaf. Snad to pojde aj v tom internom. v yafe sa mi to moc paci. Mimochodom teraz mi ide o tie periny.
|
Autor: | Axel [ stř led 25, 2006 1:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Yafray plug-in mi funguje v blenderu 2.37. Verzi 2.40 a vyÅ¡Å¡Ã sestÅ™eluje. A to nejsem sám, Å¡lo to na konferencÃch. Způsob jakým yafray zacházà s bump mapami je skuteÄ |
Autor: | kracho [ stř led 25, 2006 1:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
operacionalizuj mi pojem arteficielni.?! aku mas verzi yafraye? mne nesla na 2.37 najnovsia verzia, teraz kupodivu ide (0.0.8-2) pod woknami |
Autor: | Axel [ stř led 25, 2006 1:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
PÅ™ipadá mi to, jako by ten filter v yafray mÄ›l jiný průbÄ›h, podobný Mitchell-Netravali, ale daleko, daleko vÃce pÅ™ehnaný. Jako by graf mÃsto gausovy kÅ™ivky pÅ™ipomÃnal jejà derivaci. Co se tÃ½Ä |
Autor: | tol [ stř led 25, 2006 1:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Radek: Yafray mi funguje jak se staršími verzemi, tak s 2.40, netvrdím, že někomu nemůže dělat problémy (mě dřív taky padal- kupodivu pomohla paměť navíc), jenom to, že s 2.40 funguje. Kracho: ono to není jenom o bump mapě (resp. jak vysoko nastavíš Nor parametr) ,ale taky o nasvícení. Yafray pro výpočet používá jiné algoritmy, co jsem si zatím ověřil (s Yafrayem si moc nehraju), tak to v praxi znamená, že např. Nor, který je v Internal sotva vidět je v Yafrayi už moc a naopak intenzita světla dostatečná v Internal je v Yafray sotva viditelná. Takže v Internalu zkus buď zvýšit Nor, nebo zvětšit kontrast bump textury, pokud chceš dosáhnout podobného výsledku. Kontrastnější bump mapy produkují také světla s raytracovanými stíny oproti shadowbufferovaným |
Autor: | Blitz [ stř led 25, 2006 2:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
co se týká stability, běžně s ním pracuju i v 2.40. -poslední verze yafray a naprosto bez problémů, chyba bude na tvé straně bump je opravdu o obou odlišný, hlavní problém je v tom že nereaguje nejen na různou intenzitu ale i například v kombinaci s maskami, což mi vadí celkem dost takový ten postup že si to vytvořím v intermím a proženu pak jen následně yafray není prakticky možný. antialias...hm z toho mám trochu rozporuplné pocity(vzhledem k poslední verzi) sice přibyly nové filtry ale i tak zůstává často vyhlazení na kontrastních plochách nedostatečné...co jsem zkoušel tak grauss pořád dosahuje nejlepších vásledků...sice maže hrozně ale po doostření to vypadá nejlíp...oproti tomu ostatní zachovávají ostrost ale vyhlazení je občas hodně bídný... yafray má vyhlazní fajn, ale na vyšších urovních je to neuměrně vysoký výpočet... je to holt těžký... |
Autor: | Axel [ stř led 25, 2006 3:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak yafray na xml mi funguje, staÄ |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |