blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Zrychlení renderu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2333 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Stáňa [ ned led 22, 2006 4:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zrychlení renderu |
![]() děkuji |
Autor: | kracho [ ned led 22, 2006 5:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neviem co myslis pod pojmom 100% kvalita??? Ak mas podla teba hotovu scenu a animaciu tak, ze nechces nic menit a je to final, tak si pockaj:-) |
Autor: | SirThomas [ ned led 22, 2006 6:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zrychlení renderu |
Stáňa píše: :?: Mám scénu, kde je samá animace (vlnění trávy,vlnící se voda, jedoucí kamera) a chci to naanimovat ve 100 procentní kvalitě jenže rendering potom běží strašně pomalu. Chcise zeptat jestli to jde nějak urychlit?
děkuji Kup si výkonější železo -> bohužel........ ![]() |
Autor: | Stáňa [ ned led 22, 2006 8:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak nic já jsem si myslel že to nepůjde |
Autor: | Pitris [ úte led 24, 2006 8:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
A nebo ozel tu 100% kvalitu. V animaci se toho ztrati mnohem vice, nez ve statickem obrazku. Vsak se zeptej tech co delaji hry. Jak "sidi kvalitu renderu". Tim nemyslim, ze to odflaknou uplne, ale prave naopak si daji praci se spickovym otexturovanim na minimalni pocet facu. No a animace je nekde uprostred mezi hrama a statickym renderem. Jinak sorry. Hry jsem nikdy nedelal a asi si na ne ani netroufnu, ale malinko jsem v tutorech okoukal, jak se hry "pecou". |
Autor: | tpelc [ úte led 24, 2006 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zrychlení renderu |
Stáňa píše: Chci se zeptat jestli to jde nějak urychlit?
Postav pocitacovou sit a nahod tam arachnix! A tohle jsi cetl? |
Autor: | Stáňa [ úte led 24, 2006 7:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ještě mě napadlo když dám nějaký objekt do jinný vrstvy jestli to nepůjde rychleji. Moc tomu nevěřím ale vyzkouším to. |
Autor: | pedu [ stř črc 19, 2006 6:42 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Chce to múdre rozhodnutie, ktoré objekty sú "pomalé" a dôležité. Tie potrebujú 100%. U rýchlych sa dá niečo urobiť. Použiť tlačítka Optimal Draw, FasterDra (Neviem, či nepomôže aj vypnutie Double sided). Dať tam jednoduchšie textúry. Jemná hmla vo worlde tiež skryje detaily a umožní jednoduchšie kreslenie. Tiež spomaľuje väčší počet svetiel. |
Autor: | AD [ stř črc 19, 2006 9:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
scénu musíš optimalizovat už při modelování .... spouta věcí se nemusí udělat až tak kvalitně ( jak u bylo psáno výš ), zpravidla by jsi ji měl rozdělit na tři pásma a v tom nejvzdálenějším už stačí jednoduché modely s dobrou texturou . Jak máš scénu osvětlenou? ...to je totiž teď to jediné, čim to můžeš zrychlit, pokud nechceš chytat na modely. |
Autor: | Chrizofilax [ stř črc 19, 2006 12:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nemusÃÅ¡ mÃt postavy které jsou od vertexů celé žluté . Když dÄ›lam hry tak postava droid i auto má tak 170 poligonů ! Ale nakonec je nejdůležitÄ›jÅ¡Ã textura takle je to i pÅ™i renderu jen můžeÅ¡ dát vÃc poligonů atd . Vem si treba desku stolu . Pokud tam dáš nÄ›jakou blbou texturu je to jak modelÃna . Pokud tam dáš nÄ›jakou bezvadnou + suprovÄ› nasvÃcenou je to jak pravé . A to tam máš jen takovejch 5 poligonů . |
Autor: | Matajon [ stř črc 19, 2006 3:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pedu píše: Chce to múdre rozhodnutie, ktoré objekty sú "pomalé" a dôležité. Tie potrebujú 100%. U rýchlych sa dá niečo urobiť. Použiť tlačítka Optimal Draw, FasterDra (Neviem, či nepomôže aj vypnutie Double sided). Dať tam jednoduchšie textúry.
Jemná hmla vo worlde tiež skryje detaily a umožní jednoduchšie kreslenie. Tiež spomaľuje väčší počet svetiel. 1) Optimal Draw a Faster Draw fungují imho jenom v 3d okne 2) Proc odpovidas na pul roku stary topic ? |
Autor: | pedu [ pon črc 24, 2006 7:57 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Na starú tému som odpovedal preto, lebo si myslím, že je vždy aktuálna. Pri skúmaní fastdraw ma pomýlil nejaký multitasking vo Windowse. Najprv som renderoval bez neho a potom s ním a rozdiel v dobe renderovania bol citeľný. Ale teraz vidím, že nie kvôli blenderu, ale kvôli operačnému systému. Ku zrýcheniu sa však dá povedať viac – napríklad, či mať zapnutý Ray. Pri niektorých scénach nevidieť rozdiel v kvalite, ale doba renderovania môže klesnúť napr. z 28 na 10 sekúnd a to je dosť. EnvMap je v prípade animácie dosť zanedbateľná. Jej tvorba síce trvá dosť dlho, ale iba raz. (pokiaľ nie je animovaná.) Treba tiež zvážiť aký jemný OSA(ntialiasing) má zmysel využívať. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |