blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Vypĺňanie plôch
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2322
Stránka 11

Autor:  Yellowzelo [ pát led 20, 2006 6:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Vypĺňanie plôch

Robím v Blenderi trojrozmerné logo, obtiahnútím loga na obrázku krivkami a ich vyextrudovaním. Chcel by som sa opýtať, ako mám polygónmi vyplniť "priestor", ktorý je ohraničený krivkami. :?: Skúšal som to štandardne pomocou klávesy f, no neuspel som.

Dúfam, že som sa nevyjadril príliš nezrozumiteľne... :)

Autor:  Trubitak [ pát led 20, 2006 6:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nevím jestli jsem to dobře pochopil, ale plygony můžeš vyplňovat jenom, v meshi..takže alt+c-mesh...proste z toho potřebuješ mít objekt, ale nevím jestli jsem ti řekl to co potřebuješ :roll:

Autor:  Matajon [ pát led 20, 2006 6:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vypĺňanie plôch

Yellowzelo píše:
Robím v Blenderi trojrozmerné logo, obtiahnútím loga na obrázku krivkami a ich vyextrudovaním. Chcel by som sa opýtať, ako mám polygónmi vyplniť "priestor", ktorý je ohraničený krivkami. :?: Skúšal som to štandardne pomocou klávesy f, no neuspel som.

Dúfam, že som sa nevyjadril príliš nezrozumiteľne... :)


ja nevim jak tobe, ale me to funguje tak, ze kdyz zmacku C, aby se krivka uzavrela, tak ji to automaticky vyplni .... (imho ale nesmi byt 3d)

//edit : doufam, ze jsem te dobre pochopil :oops:

Autor:  Yellowzelo [ pát led 20, 2006 7:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

No jasné, že to funguje aj mne. :oops:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/