blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Vypĺňanie plôch http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2322 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Yellowzelo [ pát led 20, 2006 6:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | Vypĺňanie plôch |
Robím v Blenderi trojrozmerné logo, obtiahnútím loga na obrázku krivkami a ich vyextrudovaním. Chcel by som sa opýtať, ako mám polygónmi vyplniť "priestor", ktorý je ohraničený krivkami. Skúšal som to štandardne pomocou klávesy f, no neuspel som. Dúfam, že som sa nevyjadril príliš nezrozumiteľne... |
Autor: | Trubitak [ pát led 20, 2006 6:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
NevÃm jestli jsem to dobÅ™e pochopil, ale plygony můžeÅ¡ vyplňovat jenom, v meshi..takže alt+c-mesh...proste z toho potÅ™ebujeÅ¡ mÃt objekt, ale nevÃm jestli jsem ti Å™ekl to co potÅ™ebujeÅ¡ |
Autor: | Matajon [ pát led 20, 2006 6:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Vypĺňanie plôch |
Yellowzelo píše: Robím v Blenderi trojrozmerné logo, obtiahnútím loga na obrázku krivkami a ich vyextrudovaním. Chcel by som sa opýtať, ako mám polygónmi vyplniť "priestor", ktorý je ohraničený krivkami. Skúšal som to štandardne pomocou klávesy f, no neuspel som.
Dúfam, že som sa nevyjadril príliš nezrozumiteľne... ja nevim jak tobe, ale me to funguje tak, ze kdyz zmacku C, aby se krivka uzavrela, tak ji to automaticky vyplni .... (imho ale nesmi byt 3d) //edit : doufam, ze jsem te dobre pochopil |
Autor: | Yellowzelo [ pát led 20, 2006 7:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No jasné, že to funguje aj mne. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |