Právě je úte lis 26, 2024 9:53 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: K cemu slouzi ambient oclusion ?
PříspěvekNapsal: stř led 18, 2006 11:37 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
takova prihloupla otazka, k cemu slouzi AO a jak se uziva, sem cet nejakej tutorial a nejak z toho nejsem chytrej k cemu to vlastne je

//přepsán název threadu na přesnější, kvůli lepší orientaci na fóru. G_Taurus


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř led 18, 2006 11:53 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
cetl jsi tento? http://blender3d.cz/ruzne/tnt/index.html
..odrazy paprsku svetla od predmetu pro vytvoreni realistickeho osvetleni..
snad to je spravne.. :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 19, 2006 3:45 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
mallox píše:
cetl jsi tento? http://blender3d.cz/ruzne/tnt/index.html
..odrazy paprsku svetla od predmetu pro vytvoreni realistickeho osvetleni..
snad to je spravne.. :roll:


ne tak uplne ..... standartni Blender AO ti do sceny hodi jenom par svetel s raytracovanymi stiny, takze to vypada jako prirozeny zdroj svetla (obloha, atd ...)

to co jsi popsal je GI (Global Illumination), a to interni renderer nepodporuje, na to musis mit externi renderer (napr YafRay) :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 19, 2006 3:55 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Matajon píše:
ne tak uplne ..... standartni Blender AO ti do sceny hodi jenom par svetel s raytracovanymi stiny, takze to vypada jako prirozeny zdroj svetla (obloha, atd ...)


Takhle ovšem AO v Blenderu nefunguje, žádných pár světel tam nehází, pracuje to trochu jinak- viz
http://download.blender.org/documentati ... 13s05.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 19, 2006 3:59 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
tol píše:
Takhle ovšem AO v Blenderu nefunguje, žádných pár světel tam nehází, pracuje to trochu jinak- viz
http://download.blender.org/documentati ... 13s05.html


nj :oops: ...... clovek se kazdy den nauci neco novyho :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv led 19, 2006 4:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
to je fakt, s blenderem delam uz dva roky a tak nejak sem porad delal jenom to co fakt potrebuju. ale snazim se ted naucit se toho co nejvic abych obsah kdyz uz ne celej tak aspon vetsinu blenderu. dost veci jeste nevim k cemu slouzi :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz