blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

UV mapping
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2311
Stránka 11

Autor:  joxer [ stř led 18, 2006 8:12 pm ]
Předmět příspěvku:  UV mapping

narazil sem na netu ze novej blender (2.40) ma nejak hodne zjednodusenej UV mapping, nevite nekdo jak to pouzivat? vim jenom ze sem videl video kde nekdo "roztah hlavu do plochy" za par vterin... potreboval bych ceskej navod nebo tak neco :)

Autor:  Matajon [ stř led 18, 2006 8:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: UV mapping

joxer píše:
narazil sem na netu ze novej blender (2.40) ma nejak hodne zjednodusenej UV mapping, nevite nekdo jak to pouzivat? vim jenom ze sem videl video kde nekdo "roztah hlavu do plochy" za par vterin... potreboval bych ceskej navod nebo tak neco :)


chces navod na UV mapping, nebo na tu novinku - Live LSCM ?

Autor:  tol [ stř led 18, 2006 8:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vlastní LSCM je popsáno česky třeba zde:

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/clanek726655005.html

V 2.40 LSCM funguje prakticky stejně jako předtím, novinkou je možnost zapnout LiveLTransform v menu UVs (UV editor)- pak můžeš tahat přišpendlené body a vidět hned interaktivní změnu :)

Autor:  joxer [ stř led 18, 2006 8:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo to je asi to live lscm, jinak normalni uv pouzivat umim, ale je to dost otravne zdlouhavy :?

Autor:  tol [ stř led 18, 2006 8:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

joxer píše:
jo to je asi to live lscm, jinak normalni uv pouzivat umim, ale je to dost otravne zdlouhavy :?


jestli se Ti LSCM zdá zdlouhavý, tak si to někdy zkus unwrapnout bez něj :wink: Ono ostatně umět to i bez něj vůbec není na škodu, ne vždy je to nejlepší nástroj pro daný úkol :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/