Právě je stř lis 27, 2024 2:45 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: modelovaci techniky
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2006 3:45 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
ahoj lidicky..:))..mam dotaz..kdyz vlozim do sceny plane (pripadne cube)..jak mam udelat abych mel ve facu kruh?? vim ze mohu vlozit plane, pak pridat circle a pak spojit vertexy plane a circle..ale me jde o nejakou efektivnejsi metodu..diky moc..
a doufam ze jsem se vyjadril srozumitelne.. :unsure:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2006 4:15 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 18, 2005 8:54 pm
Příspěvky: 173
Bydliště: Brno/Pelhřimov
třeba přes booleans...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: modelovaci techniky
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2006 5:11 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
mallox píše:
ahoj lidicky..:))..mam dotaz..kdyz vlozim do sceny plane (pripadne cube)..jak mam udelat abych mel ve facu kruh?? vim ze mohu vlozit plane, pak pridat circle a pak spojit vertexy plane a circle..ale me jde o nejakou efektivnejsi metodu..diky moc..
a doufam ze jsem se vyjadril srozumitelne.. :unsure:


Vlož plane, smaž jeho face, pak v tomtéž objektu vlož ještě i ten circle, označ všechny vertexy a zmáčkni Shift+f, nic efektivnějšího v Blenderu zatím nemáme, současné booleans moc optimální řešení nejsou... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2006 5:33 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pon říj 31, 2005 4:24 pm
Příspěvky: 155
tol: diky :D
ale..co kdyz budu mit ten plane otoceny o neznamy pocet stupnu?
a take..jaky je rozdil mezi shift + f a jenom f kdyz mam oznacene vertexy/edge??
dakujem mnohokrat.. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2006 6:36 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
jeste by to mohlo jit tak, ze ten plane extrudujes dovnitr, ten vnitrek parkrat subdividujes a pak muzes ty vertexy pomoci Shift+Ctrl+S(To sphere) zarovnat do kruhu ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2006 6:41 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Matajon píše:
jeste by to mohlo jit tak, ze ten plane extrudujes dovnitr, ten vnitrek parkrat subdividujes a pak muzes ty vertexy pomoci Shift+Ctrl+S(To sphere) zarovnat do kruhu ;)


lol, aneb proč to dělat jednoduše, když to jde složitě :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2006 6:45 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
tol píše:
lol, aneb proč to dělat jednoduše, když to jde složitě :lol:


ale moznost to je :twisted:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2006 6:49 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Matajon píše:
ale moznost to je :twisted:


To rozhodně, jenom mě trochu pobavila- kažodpádně se takhle třeba někdo alespoň dozvěděl o ne moc profláknuté funkci ToSphere :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 14, 2006 6:52 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
tol píše:
To rozhodně, jenom mě trochu pobavila- kažodpádně se takhle třeba někdo alespoň dozvěděl o ne moc profláknuté funkci ToSphere :)


to presne byl muj cil, ja jsem vas jenom zkousel :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 17, 2006 7:47 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
čau, ještě docela jednoduchá metoda je, když vložíš bezier circle, převedeš na poly, předěláš to na čtverec, a pak vložíš do té samé křivky ještě jednou bezier circle, tentokrát neupravovat...to je rychlý a efektivní, pak jen v object mode převedeš na mesh (ALT+C) a máš to...ještě pak můžeš ovlivňovat hrbolatost kolečka pomocí DefResol v edit buttons


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz