blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
casticovy system http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2296 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | joxer [ úte led 17, 2006 2:31 am ] |
Předmět příspěvku: | casticovy system |
mam problem s casticema v blenderu 2.40 . potrebuju aby castice byly mesh objekty. ve starsi verzi sem dal parent a slo to automaticky, ted nevim jak to nastavit |
Autor: | tol [ úte led 17, 2006 3:06 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V tomhle je to pořád stejné- pokud umíš vytvořit emitor a částice, neměl bys mít problém. Jednoduše vytvoř emitor částic, nastav si jejich rychlost, hustotu atd. Vytvoř objekt, který chceš duplikovat. Parentuj- vyber objekt,který chceš duplikovat, pak emitor, zmáčkni Ctrl+p Přepni se do Object buttons (když jsi vytvářel particly, musel jsi se přepnout do Physic buttons- Object buttons jsou hned nalevo- tohle je možná ten problém, který máš, protože takhle rozdělený to předtím nebylo, teď je Object rozdělený na Object buttons a Physic buttons, obé je pod zkratkou F7), najdi si paletku Anim settings a zde zapni DupliVerts |
Autor: | joxer [ úte led 17, 2006 4:26 am ] |
Předmět příspěvku: | |
aaa vyborne uz to funguje, diky moc |
Autor: | mallox [ úte led 17, 2006 12:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
samozrejme mimo tema..ale husty cas diskuze o casticich.. |
Autor: | Fry [ úte led 17, 2006 8:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Z okna to vypadá tak přirozeně a ve woknech pro někoho ekvivalent pekla |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |