blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Volumetricke svetlo
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2286
Stránka 11

Autor:  Master03 [ ned led 15, 2006 8:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Volumetricke svetlo

Zdravim, potreboval bych mensi pomoc..
Jde nejak u volumetrickeho svetla(Spot halo) nastavit:
1) Aby se draha svetla nerozsirovala ale aby to svetlo svitilo jakoby jen v trubce(neviditelne), proste jen kuzel svetla?
2)Jeste potrebuju zmensit dylku volum.svetla a to o hodne, prestoze to mam na minimu tak to sviti moc daleko, co s tim?

Diky 8)

Autor:  joxer [ pon led 16, 2006 1:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja bych udelal mesh ve tvaru valce a material bych udelal halo, tak by to mohlo fungovat, ale zalezi presne na scene

Autor:  Master03 [ pon led 16, 2006 3:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

to me taky napadlo, ovsem ja bych docela potreboval jestli to nejde nejak primo s tim svetlem, jestli ne, tak nic...

Autor:  mallox [ pon led 16, 2006 7:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

co takhle zvetsit velikost sceny? a pri renderu jen upravit cocku kamery.. 8)

Autor:  Matajon [ pon led 16, 2006 7:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

mallox píše:
co takhle zvetsit velikost sceny? a pri renderu jen upravit cocku kamery.. 8)


a co takhle u toho spotu jenom snizit dist :?:

Autor:  mallox [ pon led 16, 2006 7:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Volumetricke svetlo

Matajon:
Master03 píše:
..
2)Jeste potrebuju zmensit dylku volum.svetla a to o hodne, prestoze to mam na minimu tak to sviti moc daleko, co s tim?
..

no nevim nevim

Autor:  Matajon [ pon led 16, 2006 8:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Volumetricke svetlo

mallox píše:
no nevim nevim


jak nevim nevim .... dist jde snizit az na 0.001 z puvodnich 20ti .... jestli nekdo dela takhle maly sceny, tak je fakt blazen :?

Autor:  mallox [ pon led 16, 2006 8:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

matajon: ale napsal to..tak jsem mu rekl jak to muze udelat..a ohledne dist se s tebou samozrejme nehadam.. :wink:

Autor:  Master03 [ úte led 17, 2006 7:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

matajon: zmensit to sice jde, jenomze ten spot(proste to viditelny svetlo) zustava furt stejne dlouhy, kazdopadne to je jedno, to uz nejak vyresim, ale aby to svetlo melo rovnomernej tvar to asi nejde co?

Autor:  tol [ úte led 17, 2006 7:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ten rovnoměrnej tvar se dá fakeovat tím, že vůbec nepoužiješ světlo pro halo efekt. Jednou z možností je vymodelovat válec, kterému dáš Blend texturu působící na alfa kanál a uděláš ho průhlednej.

Podobnej trik byl použitej třeba tady:

http://www.enricovalenza.com/makebongoenvbis.html

Možností je víc, ale tahle je nejjednodušší :)

Autor:  Master03 [ úte led 17, 2006 8:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

tol:tak jo,dik :wink:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/