blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

import do blenderu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2229
Stránka 11

Autor:  Chrizofilax [ sob led 07, 2006 12:58 am ]
Předmět příspěvku:  import do blenderu

jak importovat modely z 3ds max do blenderu je na to script nebo program ?

Autor:  drat [ sob led 07, 2006 1:18 am ]
Předmět příspěvku: 

No existuje skript. Na oficiálních stránkách seženeš tenhle http://67.22.114.230:8080/programming/blender/index.html#3DS
Jestli je to spolehlivý a co všechno to umí importovat to nevím. Vyzkoušej uvidíš :lol:

Autor:  Genom [ sob led 07, 2006 2:49 am ]
Předmět příspěvku: 

V 2.40 je implementován importér/exportér do 3ds MAX (.3ds)
Přepni se do script window aklikni na script a v menu vyber imp/exp dle potřeby...

Autor:  Chrizofilax [ sob led 07, 2006 11:55 am ]
Předmět příspěvku: 

a mohu to pak dát i do 2.37 ?

Autor:  Genom [ sob led 07, 2006 1:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pokud to pak uložíš jako *blend soubor,tak jo...
Teď z hlavy nevim jestli ten imp/exp má i 2.37

Autor:  joxer [ pon led 09, 2006 1:32 pm ]
Předmět příspěvku:  import

ja ze vsech programu delam DXF, pak v blenderu DXF importuju, je to jediny co me fungovalo spolehlive i u vetsich scen, ale urcite sou i jiny moznosti

Autor:  mallox [ pon led 09, 2006 2:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

kdyz mam .max sobor, mohu ho nejak importovat..pres .3ds bohuzel nejde.. :crazy:

Autor:  Ragnos [ pon led 09, 2006 3:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

mallox píše:
kdyz mam .max sobor, mohu ho nejak importovat..pres .3ds bohuzel nejde.. :crazy:

.max je interni typ Maxka, maximalne z nej muzes pres .3ds importovat modely, nevim jak je to s podporou textur. Me se nejlepe osvedcilo na import nebo export modelů format .obj.

Autor:  mallox [ pon led 09, 2006 3:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

no prave ze mam jen soubor .max..nic vic, nic min.. :(

Autor:  drat [ pon led 09, 2006 8:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

mallox píše:
no prave ze mam jen soubor .max..nic vic, nic min.. :(

Tak sežeň nekoho kdo má 3Ds max a popros ho ať ti to vyexportuje. Nebo mi to můžes sendnout na ICQ. Poslal bych to kámošovi.

Autor:  AD [ pon led 09, 2006 8:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

krk na to nedám, ale pokud si pamatuji, tak na něco podobného tu už odpovídal TOL v tom smyslu, že *.max je formát, který nebyl uvolněn pro ostatní softy, proto nebude k dispozici ani importní script...

...budeš muset najít maxkaře, který ti to vyexportuje do blenderem podporovaného formátu ...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/