blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
import do blenderu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2229 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Chrizofilax [ sob led 07, 2006 12:58 am ] |
Předmět příspěvku: | import do blenderu |
jak importovat modely z 3ds max do blenderu je na to script nebo program ? |
Autor: | drat [ sob led 07, 2006 1:18 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No existuje skript. Na oficiálnÃch stránkách seženeÅ¡ tenhle http://67.22.114.230:8080/programming/blender/index.html#3DS Jestli je to spolehlivý a co vÅ¡echno to umà importovat to nevÃm. VyzkouÅ¡ej uvidÃÅ¡ |
Autor: | Genom [ sob led 07, 2006 2:49 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V 2.40 je implementován importér/exportér do 3ds MAX (.3ds) Přepni se do script window aklikni na script a v menu vyber imp/exp dle potřeby... |
Autor: | Chrizofilax [ sob led 07, 2006 11:55 am ] |
Předmět příspěvku: | |
a mohu to pak dát i do 2.37 ? |
Autor: | Genom [ sob led 07, 2006 1:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud to pak uložíš jako *blend soubor,tak jo... Teď z hlavy nevim jestli ten imp/exp má i 2.37 |
Autor: | joxer [ pon led 09, 2006 1:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | import |
ja ze vsech programu delam DXF, pak v blenderu DXF importuju, je to jediny co me fungovalo spolehlive i u vetsich scen, ale urcite sou i jiny moznosti |
Autor: | mallox [ pon led 09, 2006 2:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kdyz mam .max sobor, mohu ho nejak importovat..pres .3ds bohuzel nejde.. |
Autor: | Ragnos [ pon led 09, 2006 3:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mallox píše: kdyz mam .max sobor, mohu ho nejak importovat..pres .3ds bohuzel nejde..
.max je interni typ Maxka, maximalne z nej muzes pres .3ds importovat modely, nevim jak je to s podporou textur. Me se nejlepe osvedcilo na import nebo export modelů format .obj. |
Autor: | mallox [ pon led 09, 2006 3:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no prave ze mam jen soubor .max..nic vic, nic min.. |
Autor: | drat [ pon led 09, 2006 8:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mallox píše: no prave ze mam jen soubor .max..nic vic, nic min..
Tak sežeň nekoho kdo má 3Ds max a popros ho ať ti to vyexportuje. Nebo mi to můžes sendnout na ICQ. Poslal bych to kámošovi. |
Autor: | AD [ pon led 09, 2006 8:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
krk na to nedám, ale pokud si pamatuji, tak na něco podobného tu už odpovídal TOL v tom smyslu, že *.max je formát, který nebyl uvolněn pro ostatní softy, proto nebude k dispozici ani importní script... ...budeš muset najít maxkaře, který ti to vyexportuje do blenderem podporovaného formátu ... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |