blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

uprava objektu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=221
Stránka 11

Autor:  Slange [ stř srp 18, 2004 8:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Blender ma booleans operacie ale to by som ti neodporucal pouzivat. Skor by som tu dieru rovno vymodeloval. Aky to je objekt do ktoreho chces vymodelovat dieru?

Autor:  Slange [ stř srp 18, 2004 8:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pri tom disku na auto by som to modeloval. Iny postup neviem. Na orezanie objektu existuje python script knife.
Ty si asi predtim pouzival 3dsmax nez si vyskusal blender? :D

Autor:  tol [ stř srp 18, 2004 8:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

Slange píše:
Pri tom disku na auto by som to modeloval. Iny postup neviem. Na orezanie objektu existuje python script knife.
Ty si asi predtim pouzival 3dsmax nez si vyskusal blender? :D


Python skriptu už netreba- Blender už má nějakou dobu knife mezi standardními nástroji (pod klávesou "k" v edit. módu)- koukni na první díl toho mého článku o modelování mučírny, tam ho popisuju :)

Autor:  tol [ stř srp 18, 2004 8:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

GIV píše:
knife som skusal ale...nejako to nerezalo.Ako je to s tym modelovanim.Pokial mas nejaky odkaz na zmysluplny tutorial tak my ho prosim ta posli.

Dik za snahu


Je to sice jen stručný popis než tutoriál, protože je to jen část článku, ale třeba alespoň trochu pomůže:) Přečti si tu část o úpravě sloupků:

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/blend ... tura1.html

Autor:  jm [ stř srp 18, 2004 9:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

http://www.3dscena.cz/art/3dscena/clanek2144915219.html
atd na 3dscene

v pluginech mas pod mesh supr rezaci nastroj kterej reze podle plejny.
jinak knife funguje naprosto v pohode.(samozrejme musis mit vybranej aspon jeden edge, kterej chces prefiknout)

diru bych vymodeloval zvlast a pak bych ji tam priradil jak to dela P. Cernohous v manualu na baracek s oknama, nebo v logu, s dirou.

jm

Autor:  Slange [ stř srp 18, 2004 9:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Teraz si niesom isty ale videl som aj script ktory pomocou jedneho objektu rozreze druhy na dva diely.

Autor:  tol [ stř srp 18, 2004 9:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

Slange píše:
Teraz si niesom isty ale videl som aj script ktory pomocou jedneho objektu rozreze druhy na dva diely.

jj, to byl asi Rusty Knife od SysAdmina- nezkoušel jsem ho, ale konkrétně díry myslím neumí, stejně jako Knife v Blenderu- resp. stejně jako Knife to řeže edges, rozdíl je jenom v zadávání řezné cesty. Díry je prostě nejlepší modelovat tak jak v tom tutoriálu, co vzpomínal JM :) Tohle si dovolím říct s dost velkou dávkou jistoty, protože za ty roky jsem těch metod zkoušel hodně- a do booleans jdu opravdu jenom když není zbytí a vzniklý mesh použiju jako šablonu pro vytvoření úplně nového:)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/