blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

LSCM a zdvojene hrany
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2206
Stránka 11

Autor:  Ragnos [ pon led 02, 2006 7:39 pm ]
Předmět příspěvku:  LSCM a zdvojene hrany

Existuje nejaky efektivni zpusob vybirani zdvojenych hran pro zahusteni site pri vytvareni švů pro LSCM u slozitejsich modelů?

Autor:  tol [ pon led 02, 2006 8:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

co myslíš termínem "zdvojené hrany" ?

Autor:  Ragnos [ pon led 02, 2006 9:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

tol:jsem zvykly pri modelovani zahustovat sit pres nastroj loopcut, pod pojmem zdvojena hrana myslim 2 hrany na teze miste vznikle pro ostre hrany pri modelovani pro subsurf

Autor:  tol [ pon led 02, 2006 9:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak teď jsem zmatený ještě více- Ty máš 2 hramy (edges) přes sebe, abys měl v rámci SubSurf ostrý okraj? Proč nepoužiješ edge crease nebo je nedáš kousek vedle sebe, pro sice oblejší, ale ve výsledku reálnější tvar?

Asi by to chtělo poslat nějaký vysvětlující wire :)

Autor:  Ragnos [ pon led 02, 2006 9:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

no mam 2 hrany pres sebe, napr tady v tom poslednim obrazku

Obrázek

, kdybych pouzij edge creases tak mi to z toho tvaru udela krychloid. proc je nedam kousek vedle sebe protoze uz jsem proste si navykl takove zdvojene hrany vytvaret, mozna je to zlozvyk. samozrejme jak kde nekde je davam o ten kousek zpatky. ale u te me hlavy tam par takovych zdvojenych hran je.

Autor:  tol [ pon led 02, 2006 9:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

To je docela nestandardní postup, opravdu spíš zlozvyk, jak říkáš.

No v takovém případě holt jedině ručně (resp. přes kruhový borderselect s šikovným natáčením úhlu pohledu) - loopselect Ti vybere jenom jednu "vrstvu" té hrany (já jinak při dělání švů pro LSCM hojně využívám právě ten select přes Alt+RMB, kterej vybere celou smyčku).

Autor:  Genom [ pon led 02, 2006 9:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

V 2.37a jsem pro víběr hran používal ctrl+alt+LTM,kterym sem kliknul na požadovanej vertex,hranu...

V 2.4 už to tak neni,ale funguje tady něco obdobnýho ctrl+alt+shift+M s tim rozdílem,že vybere i protilehlou stranu,která se pak musí odznačit...

Autor:  Ragnos [ pon led 02, 2006 10:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dobre, toho zlozvyku se snad zbavim.

to Ctrl+alt+rmb je mi novinou, porad jsem byl zvyklej prepinat do face modu a tam alt+rmb... jasne alt+rmb pouzivam pro hrany, ale s tou hlavou mi to nepomuze mam tam dost zmrsenou sit, i kdyz to mozna neni na prvni pohled videt. :-)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/