blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Volumetricke svetlo skrz okno s texturou
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2202
Stránka 11

Autor:  Master03 [ pon led 02, 2006 5:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Volumetricke svetlo skrz okno s texturou

Zdravim..
zase mam mensi problem..
Udelal sem si goticke okno, ovsem ve skle z gotiky by obycejne mely byt takovy ty sikmy mrizky, tekze sem si udelal texturu se zlutym pozadim(jako ze na to zevnitr sviti zluty svetlo) a krizem.. funguje to skvele az na jednu vec..potreboval bych aby skrz to sklo svitilo volumetricky svetlo a ta textura nepropusti zadny svetlo.. zkousel sem uz ray transp i ZTransp,samozrejme snizena alpha,ovsem nefunguje to :( .. jak to udelat aby skrz to sklo prosvitalo svetlo? :blink:

Autor:  Ragnos [ pon led 02, 2006 5:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

pouzij u svetla ktere ma prosvitat sklem fci. layer tzn. ze bude svitit jenom na objekty v dane vrstve ve ktere se nachazi a dej sklo do jine vrstvy nez to svetlo.

Autor:  Master03 [ pon led 02, 2006 5:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

dik moc :wink:

Autor:  tol [ pon led 02, 2006 8:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Buď tak, anebo u materiálu skla jednoduše vypni Traceable (pokud teda nepotřebuješ, aby na něm byly nějaké raytracované odrazy) :)

Autor:  ded_obed [ úte led 03, 2006 1:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

zase jsem o něco chytřejší 8)

Autor:  Trubitak [ pát led 06, 2006 11:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jé taky díky...taky jsem to koumal :D

Autor:  Matajon [ sob led 07, 2006 12:04 am ]
Předmět příspěvku: 

nebo je jeste jedna moznost : u vsech materialu, u kterych chces, aby je to svetlo osvetlovalo zapni TraShad - to zpusobi, ze ty objekty budou prijimat raytracovany stin, ktery bude svetly podle pruhlednosti objektu, kterym svetlo prochazi a muze klidne prijmout i jeho barvu
priklad -
Obrázek

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/