blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Volumetricke svetlo skrz okno s texturou http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2202 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Master03 [ pon led 02, 2006 5:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Volumetricke svetlo skrz okno s texturou |
Zdravim.. zase mam mensi problem.. Udelal sem si goticke okno, ovsem ve skle z gotiky by obycejne mely byt takovy ty sikmy mrizky, tekze sem si udelal texturu se zlutym pozadim(jako ze na to zevnitr sviti zluty svetlo) a krizem.. funguje to skvele az na jednu vec..potreboval bych aby skrz to sklo svitilo volumetricky svetlo a ta textura nepropusti zadny svetlo.. zkousel sem uz ray transp i ZTransp,samozrejme snizena alpha,ovsem nefunguje to .. jak to udelat aby skrz to sklo prosvitalo svetlo? |
Autor: | Ragnos [ pon led 02, 2006 5:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pouzij u svetla ktere ma prosvitat sklem fci. layer tzn. ze bude svitit jenom na objekty v dane vrstve ve ktere se nachazi a dej sklo do jine vrstvy nez to svetlo. |
Autor: | Master03 [ pon led 02, 2006 5:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dik moc |
Autor: | tol [ pon led 02, 2006 8:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Buď tak, anebo u materiálu skla jednoduše vypni Traceable (pokud teda nepotřebuješ, aby na něm byly nějaké raytracované odrazy) |
Autor: | ded_obed [ úte led 03, 2006 1:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zase jsem o něco chytřejší |
Autor: | Trubitak [ pát led 06, 2006 11:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jé taky dÃky...taky jsem to koumal |
Autor: | Matajon [ sob led 07, 2006 12:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo je jeste jedna moznost : u vsech materialu, u kterych chces, aby je to svetlo osvetlovalo zapni TraShad - to zpusobi, ze ty objekty budou prijimat raytracovany stin, ktery bude svetly podle pruhlednosti objektu, kterym svetlo prochazi a muze klidne prijmout i jeho barvu priklad - |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |