blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

UV LSCM
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2191
Stránka 11

Autor:  ded_obed [ ned led 01, 2006 4:00 pm ]
Předmět příspěvku:  UV LSCM

pokouším se se naučit UV LSCM ale mám PROBLÉM. postupuji podle návodu Tola všechno jde až do chvíle, když mám znovu unwrapnout.pak nastane toto a to mi nepřipadá zrovna jako ideální výsledek [/img]

Přílohy:
problem1.JPG
problem1.JPG [ 85.79 KiB | Zobrazeno 347 krát ]

Autor:  Matajon [ ned led 01, 2006 4:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

To je tim, ze to mas spatne pripinovany - v kazdy casti site by mel byt alespon jeden Pin. Ty mas 2 piny v obliceji, ale na ocich nemas zadny ..... to zpusobi, ze se ti oci takhle roztahnou pres cely UV, takze si v UV okne oznac vsechny vertexy, zmackni Alt+P, tim by se mely odstranit vsechny Piny. Potom to znova unwrapni, dostanes puvodni sit, u ktere do kazde casti dej ALESPON 1 PIN ;)

Autor:  ded_obed [ ned led 01, 2006 6:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

co je to část?

Autor:  Matajon [ ned led 01, 2006 6:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

napr u Suzanne si muzes vsimnout, ze oci nejsou nijak pripojeny k modelu hlavy ..... tzn - casti suzanne - hlava, oko, oko

Autor:  ded_obed [ ned led 01, 2006 6:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

dík právě to jdu zkusit

Autor:  ded_obed [ ned led 01, 2006 6:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

funguje to!!!!!! jo :D přrcházím k dalším chybám a zádrhelům :oops:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/