blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
UV LSCM http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2191 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | ded_obed [ ned led 01, 2006 4:00 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | UV LSCM | ||
pokouším se se naučit UV LSCM ale mám PROBLÉM. postupuji podle návodu Tola všechno jde až do chvíle, když mám znovu unwrapnout.pak nastane toto a to mi nepřipadá zrovna jako ideální výsledek [/img]
|
Autor: | Matajon [ ned led 01, 2006 4:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
To je tim, ze to mas spatne pripinovany - v kazdy casti site by mel byt alespon jeden Pin. Ty mas 2 piny v obliceji, ale na ocich nemas zadny ..... to zpusobi, ze se ti oci takhle roztahnou pres cely UV, takze si v UV okne oznac vsechny vertexy, zmackni Alt+P, tim by se mely odstranit vsechny Piny. Potom to znova unwrapni, dostanes puvodni sit, u ktere do kazde casti dej ALESPON 1 PIN |
Autor: | ded_obed [ ned led 01, 2006 6:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
co je to část? |
Autor: | Matajon [ ned led 01, 2006 6:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
napr u Suzanne si muzes vsimnout, ze oci nejsou nijak pripojeny k modelu hlavy ..... tzn - casti suzanne - hlava, oko, oko |
Autor: | ded_obed [ ned led 01, 2006 6:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dík právě to jdu zkusit |
Autor: | ded_obed [ ned led 01, 2006 6:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
funguje to!!!!!! jo přrcházím k dalším chybám a zádrhelům |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |