blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

usměrnění particlů meshem
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2185
Stránka 12

Autor:  YossXXII [ sob pro 31, 2005 9:23 pm ]
Předmět příspěvku:  usmÄ›rnÄ›ní particlů meshem

Jak já mamlas udělám, aby particly vylétající z trysky neproskakovaly její hmotou? aby se dejme tomu odrážely od vnitřní strany, dokud nevylítnou ven? :lol:

Autor:  Matajon [ sob pro 31, 2005 9:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

mrkni sem - http://blender.org/cms/Particle_interaction.349.0.html

Autor:  YossXXII [ sob pro 31, 2005 9:46 pm ]
Předmět příspěvku:  DÄ›kuju moc

moc mÄ› pÅ™ekvapila rychlost odpovÄ›di, díky moc, kdo za trest teÄ

Autor:  Matajon [ sob pro 31, 2005 9:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

nj .... trest - 10 let u pocitace nepodminene :)

Autor:  YossXXII [ sob pro 31, 2005 9:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

:D :D

Autor:  Chrizofilax [ sob pro 31, 2005 10:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

vysvětlí te mii to trochu někdo něco malýho mi už šlo ale ještě potřebuju pár rad plz

Autor:  Matajon [ sob pro 31, 2005 10:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

co presne chces vysvetlit ?

BTW : nauc se psat interpunkci, kdo to ma pak po tobe cist :lol:

Autor:  Chrizofilax [ sob pro 31, 2005 10:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

no nevým co mám pÅ™snÄ› zmáÄ

Autor:  Matajon [ sob pro 31, 2005 10:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

jestli chces, aby se odrazely od toho plane, tak musis misto Force Field zaskrtnout Deflection ...

Autor:  Chrizofilax [ sob pro 31, 2005 10:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

mám nastavit i něco u toho plane ?

Autor:  Matajon [ sob pro 31, 2005 10:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Chrizofilax píše:
mám nastavit i něco u toho plane ?

to deflection musis nastavit u toho plane ....... tim mu zapnes, aby s nim particly pocitaly ...... particly si pak nastav, jak chces ;)

Autor:  Chrizofilax [ sob pro 31, 2005 10:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

moc díky

Autor:  YossXXII [ ned led 01, 2006 7:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Takže piditutoriál by byl

udÄ›lat mesh, pod F7 mu zaÅ¡krtnout v záložce Particle Interaction Deflection a pohrát si s Ä

Přílohy:
particlesPlane.zip [21.04 KiB]
25 krát

Autor:  Matajon [ ned led 01, 2006 7:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

u toho plane mas normalu na spadnou stranu (mela by byt smerem na stranu, ktera ma odrazet). V edit modu si oznac vsechny vertexy u toho plane a zmackni W->Flip Normals. Melo by to fungovat :wink:

Autor:  YossXXII [ ned led 01, 2006 7:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak to asi nastal Ä

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/