blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
usměrněnà particlů meshem http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2185 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | YossXXII [ sob pro 31, 2005 9:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | usmÄ›rnÄ›nà particlů meshem |
Jak já mamlas udÄ›lám, aby particly vylétajÃcà z trysky neproskakovaly jejà hmotou? aby se dejme tomu odrážely od vnitÅ™nà strany, dokud nevylÃtnou ven? |
Autor: | Matajon [ sob pro 31, 2005 9:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mrkni sem - http://blender.org/cms/Particle_interaction.349.0.html |
Autor: | YossXXII [ sob pro 31, 2005 9:46 pm ] |
Předmět příspěvku: | DÄ›kuju moc |
moc mÄ› pÅ™ekvapila rychlost odpovÄ›di, dÃky moc, kdo za trest teÄ |
Autor: | Matajon [ sob pro 31, 2005 9:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nj .... trest - 10 let u pocitace nepodminene |
Autor: | YossXXII [ sob pro 31, 2005 9:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Autor: | Chrizofilax [ sob pro 31, 2005 10:03 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vysvětlà te mii to trochu někdo něco malýho mi už šlo ale ještě potřebuju pár rad plz |
Autor: | Matajon [ sob pro 31, 2005 10:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
co presne chces vysvetlit ? BTW : nauc se psat interpunkci, kdo to ma pak po tobe cist |
Autor: | Chrizofilax [ sob pro 31, 2005 10:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no nevým co mám pÅ™snÄ› zmÃ¡Ä |
Autor: | Matajon [ sob pro 31, 2005 10:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jestli chces, aby se odrazely od toho plane, tak musis misto Force Field zaskrtnout Deflection ... |
Autor: | Chrizofilax [ sob pro 31, 2005 10:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mám nastavit i něco u toho plane ? |
Autor: | Matajon [ sob pro 31, 2005 10:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Chrizofilax píše: mám nastavit i něco u toho plane ?
to deflection musis nastavit u toho plane ....... tim mu zapnes, aby s nim particly pocitaly ...... particly si pak nastav, jak chces |
Autor: | Chrizofilax [ sob pro 31, 2005 10:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
moc dÃky |
Autor: | YossXXII [ ned led 01, 2006 7:10 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Takže piditutoriál by byl | ||
udÄ›lat mesh, pod F7 mu zaÅ¡krtnout v záložce Particle Interaction Deflection a pohrát si s Ä
|
Autor: | Matajon [ ned led 01, 2006 7:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
u toho plane mas normalu na spadnou stranu (mela by byt smerem na stranu, ktera ma odrazet). V edit modu si oznac vsechny vertexy u toho plane a zmackni W->Flip Normals. Melo by to fungovat |
Autor: | YossXXII [ ned led 01, 2006 7:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to asi nastal Ä |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |