blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
zvlnÄ›nà tyÄ http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2175 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jister [ čtv pro 29, 2005 10:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | zvlnÄ›nà tyÄ |
tak dnes už podruhé mÄ›l bych otázku: mám modýlek - mesh ve tvaru tyÄ |
Autor: | Matajon [ čtv pro 29, 2005 10:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jaaa viiim ta tycka by se dala ohnout dvema zpusobama : 1) Lattice deform - o tom mas anglickej clanek tady. 2) Curve deform - na to jsem zadnej tutorial nenasel, ale tady mas zaznam z release notes .... z toho se to da pochopit kdyby ti neci z toho neslo ... staci se zeptat .... nekdo tady ti urcite odpovi |
Autor: | Jister [ čtv pro 29, 2005 11:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ä |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |