blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

zvlnÄ›ní tyÄ
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2175
Stránka 11

Autor:  Jister [ čtv pro 29, 2005 10:41 pm ]
Předmět příspěvku:  zvlnÄ›ní tyÄ

tak dnes už podruhé :) měl bych otázku:
mám modýlek - mesh ve tvaru tyÄ

Autor:  Matajon [ čtv pro 29, 2005 10:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

jaaa viiim :lol:
ta tycka by se dala ohnout dvema zpusobama :
1) Lattice deform - o tom mas anglickej clanek tady.

2) Curve deform - na to jsem zadnej tutorial nenasel, ale tady mas zaznam z release notes .... z toho se to da pochopit

kdyby ti neci z toho neslo ... staci se zeptat .... nekdo tady ti urcite odpovi :wink:

Autor:  Jister [ čtv pro 29, 2005 11:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ä

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/