blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Otaceni kamery podle krivky
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2171
Stránka 11

Autor:  Master03 [ čtv pro 29, 2005 6:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Otaceni kamery podle krivky

Zdravim, mozna se to tu uz resilo, mozna ne..
1)Mam Path, k tomu follow pro cameru, ovsem ta kamera kdyz se hejbe tak je natocena furt jednim smerem a ja potrebuju aby se divala furt na tu krivku dopredu..Jedinej zpusob sem nasel IPO ale ty mi nejak nesedej a proto se ptam jestli by to slo nejak automaticky..

2)To samy ale potrebuju aby se kamera divala na jeden objekt..

Autor:  Matajon [ čtv pro 29, 2005 6:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

1) U ty path krivky zaskrtni v Edit buttons tlacitko "CurveFollow" a pak si u kamery v Object buttons spravne nastav osy (1. nastaveni je osa, ktera bude ve smerovat po krivce, druha bude smerovat vzhuru)

2) oznac si Kameru, potom objekt, ktery chces, aby sledovala a zmackni Ctrl+T a vyber "TrackTo Constrain"

Autor:  Ragnos [ čtv pro 29, 2005 6:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

2.pomoci trackovani oznacis 2 objekty a das Ctrl+T rusi se to Alt+T

Autor:  Master03 [ čtv pro 29, 2005 7:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

jj,diky moc

Autor:  Master03 [ čtv pro 29, 2005 7:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

1) funguje mi to jen kdyz mam zaskrtly v edit buttons taky to curvefollow, ovsem to je cely nejaky pretoceny ad delam co delam..(zkousel sem snad vsechny kombinace tech os, ale i tak se to furt nejak pretaci..

Autor:  Master03 [ čtv pro 29, 2005 7:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

Uz se mi to trochu povedlo, ovsem kdyz to zatoci doleva tak se ta kamera otoci o 90stupnu a kdyz se ta draha otoci o dalsich 90 stupnu tak se ta kamera pretoci zase o 90 cili to je presne obracene nez na zacatku.. co s tim?

Autor:  Matajon [ čtv pro 29, 2005 7:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Master03 píše:
Uz se mi to trochu povedlo, ovsem kdyz to zatoci doleva tak se ta kamera otoci o 90stupnu a kdyz se ta draha otoci o dalsich 90 stupnu tak se ta kamera pretoci zase o 90 cili to je presne obracene nez na zacatku.. co s tim?


jestli mas tu krivku typu path, tak muzes drahu natacet tlacitkem T

Autor:  Master03 [ čtv pro 29, 2005 7:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jujda.. sem to mel nejak blbe.. sem to cely udelal od zacatku a uz to jede vyborne..diky za rady :)

Autor:  Matajon [ čtv pro 29, 2005 7:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

neni zac
na neco jsem zapomnel : Vitej mezi nami :lol:

Autor:  Master03 [ čtv pro 29, 2005 7:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jo..dik.. ja uz sem zavital mnohem driv ale teprv ted sem se regnul na todle forum ;)

Autor:  mallox [ čtv pro 29, 2005 9:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

mohl by sem prosim nekdo rozepsat treba nejakym uzitecnym linkem co se tady resilo..a jak se to vyresilo..me to celkem zaujalo, ale vubec nevim ktera bije..dekuji mnohokrat.. :wink:

Autor:  Matajon [ čtv pro 29, 2005 10:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Resilo se tady zhruba tohle :
Master03 mel krivku a chtel aby se po ni pohybovala kamera a aby se "divala" ve smeru pohybu. Podarilo se mu, aby se kamera pohybovala po krivce, ale nevedel, jak udelat, aby se divala se smeru pohybu. Vysresilo se to tak, ze krivce musis zaskrtnout CurveFollow a pak kamere nastavit osy, aby i rotovala podle krivky ...... :lol:

Tady je na to jeden velice dobry videotutorial od GreyBearda !!! 68MB !!!
Tady na to je jeden anglicky tutorial

Autor:  mallox [ čtv pro 29, 2005 10:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

:shock:
dekuji mnohokrat..
:banana:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/