blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
textury http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2143 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mallox [ pon pro 26, 2005 1:16 am ] |
Předmět příspěvku: | textury |
ahoj vsem..mam dotaz..ucim se texturovat, tak procitavam nejake clanky na internetu a nalezam hodne potrebne informace, ale zatim jsem nenarazil na jednu vec..jak vytvaret objekty pro texturovani..asi to nezni moc cesky,ale pokusim se vysvetlit..kdyz treba vymodeluju okno, tak pak sklo musim mit jako samostatny objekt abych ho mohl otexturovat..nebo treba klavesnici, tak kazdy cudlik musim mit jako samostatny objekt abych na nej mohl hodit jinou texturu..to same barak..dvere, okna, futro..... je to tak jak hruzostrasne jak si to predstavuju nebo jen snim nocni muru..vsem diky moc za pripadne reakce...)) |
Autor: | xixixao [ pon pro 26, 2005 1:44 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No, co se týče například baráku, tak není od věci (a myslím že to většina lidí dělá) mít více objektů. De také o to jakou mapovací techniku použiješ, například na klávesnici by se výborně hodil uv mapping, takže by si měl vše v jednom objektu... |
Autor: | zgerbiak [ pon pro 26, 2005 10:46 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V tejto sekcii najdes ako druhy prispevok tutorial na viac materialou na jednom objekte. Skus precitat. |
Autor: | AD [ úte pro 27, 2005 8:43 am ] |
Předmět příspěvku: | |
vždycky záleží na modelu ...někdy je lepší mít jeden objekt s jednou texturou třeba přes UVmaping, jindy jeden objekt s více materiály a texturami ... a někdy je výhodné rozdělit to na víc objektů ... ... záleží na tom jestli jde o statickou scénu, nebo animaci, nebo dokonce ten model děláš pro další použití někým jiným...a pokud to děláš jen pro sebe, tak ve všech případech platí jedno pravidlo ... uděláš to tak, jak se ti to bude dobře dělat a dosáhneš požadovaného výsledku... |
Autor: | Vybi [ úte pro 27, 2005 12:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
K tem texturam, mel bych taky specifickej dotaz. Jak udelat oblohu s putujicimy mracny? jde to nejak pres world a ipo? |
Autor: | Matajon [ úte pro 27, 2005 12:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vybi : slo by si nahrat do world texturu, a pak ji animovat offset ...... ale jednodussi by bylo hodit do pozadi nejakej shadeless plane a pak na nej dat jako texturu nejakou animaci putujicih mraku ..... |
Autor: | tol [ úte pro 27, 2005 12:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vybi píše: K tem texturam, mel bych taky specifickej dotaz. Jak udelat oblohu s putujicimy mracny? jde to nejak pres world a ipo?
Já to kdysi dělal přes World texturu (Clouds) namapovanou na empty objekt, kterým jsem hýbal a rotoval, vypadalo to celkem dobře |
Autor: | Vybi [ úte pro 27, 2005 8:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Diky Tole! nevim, proc sem na to neprisel...jak sem jednou delal animaci Flame studia, tak se to mohlo hodit, fakt ze jo Co uz |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |