blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Interni renderer rozmazane textury http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2124 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ragnos [ stř pro 21, 2005 4:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Interni renderer rozmazane textury |
Tedka jsem po case sahl po Yafray a zjistil jsem ze ten oproti internimu rendereru krasne vykresluje bumpmapu, v cem je chyba...samozrejme jsem zkousel i parametr filter pro ostrost textury, nebylo to stejne ono. Ptam se z duvodu, jestli jsem jenom neco neopomnel, textury mam celkem kvalitni 1000xneco. Hlavne to jde pozorovat u tech minci. tady je ukazka |
Autor: | Ragnos [ stř pro 21, 2005 6:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nakonec jsem zkousel ruzne druhy antialiasingu a zjistil ze Mitch algoritmus to vykresluje lepe nez Gauss v tomto priklade a filter, tomu taky trochu pomohlo. |
Autor: | Ragnos [ stř pro 21, 2005 6:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |