blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Interni renderer rozmazane textury
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2124
Stránka 11

Autor:  Ragnos [ stř pro 21, 2005 4:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Interni renderer rozmazane textury

Tedka jsem po case sahl po Yafray a zjistil jsem ze ten oproti internimu rendereru krasne vykresluje bumpmapu, v cem je chyba...samozrejme jsem zkousel i parametr filter pro ostrost textury, nebylo to stejne ono. Ptam se z duvodu, jestli jsem jenom neco neopomnel, textury mam celkem kvalitni 1000xneco. Hlavne to jde pozorovat u tech minci.

tady je ukazka

Obrázek

Autor:  Ragnos [ stř pro 21, 2005 6:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

nakonec jsem zkousel ruzne druhy antialiasingu a zjistil ze Mitch algoritmus to vykresluje lepe nez Gauss v tomto priklade a filter, tomu taky trochu pomohlo.

Autor:  Ragnos [ stř pro 21, 2005 6:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/