Právě je úte lis 26, 2024 12:28 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Interni renderer rozmazane textury
PříspěvekNapsal: stř pro 21, 2005 4:06 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Tedka jsem po case sahl po Yafray a zjistil jsem ze ten oproti internimu rendereru krasne vykresluje bumpmapu, v cem je chyba...samozrejme jsem zkousel i parametr filter pro ostrost textury, nebylo to stejne ono. Ptam se z duvodu, jestli jsem jenom neco neopomnel, textury mam celkem kvalitni 1000xneco. Hlavne to jde pozorovat u tech minci.

tady je ukazka

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 21, 2005 6:26 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
nakonec jsem zkousel ruzne druhy antialiasingu a zjistil ze Mitch algoritmus to vykresluje lepe nez Gauss v tomto priklade a filter, tomu taky trochu pomohlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř pro 21, 2005 6:35 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz