blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Textury + glow
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2096
Stránka 11

Autor:  Chrizofilax [ sob pro 17, 2005 3:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Textury + glow

Nevíte jak spojit objekty do jednoho aby jim zůstaly původní textury . Například jedno má glow a druhé normální texturu

Autor:  mad_eye [ sob pro 17, 2005 4:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

ctrl+j Materialy pokud vim zustanou puvodni, jen se hodi do vice skupin.

Autor:  Chrizofilax [ sob pro 17, 2005 4:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

no mě se stane že pak se všechno promění v glow

Autor:  Ragnos [ sob pro 17, 2005 5:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

glow je efekt v sequencnim editoru, jsi si jisty ze nemluvis o halo efektu...jestli ano tak to musis mit predpokladam zvlast...zajimalo by me na co to specificky potrebujes?

Autor:  Chrizofilax [ sob pro 17, 2005 5:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

pohip svÄ›telnýho meÄ

Autor:  Ragnos [ sob pro 17, 2005 5:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tak je priparentuj oznac si napr záři potom cepel a dej Ctrl+P....potom kdyz budes hybat a rotovat s cepeli bude se pohybovat i rotovat zare.

Autor:  Ragnos [ sob pro 17, 2005 5:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

rusi se to Alt+P

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/