blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Textury + glow http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2096 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Chrizofilax [ sob pro 17, 2005 3:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Textury + glow |
NevÃte jak spojit objekty do jednoho aby jim zůstaly původnà textury . NapÅ™Ãklad jedno má glow a druhé normálnà texturu |
Autor: | mad_eye [ sob pro 17, 2005 4:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ctrl+j Materialy pokud vim zustanou puvodni, jen se hodi do vice skupin. |
Autor: | Chrizofilax [ sob pro 17, 2005 4:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no mě se stane že pak se všechno proměnà v glow |
Autor: | Ragnos [ sob pro 17, 2005 5:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
glow je efekt v sequencnim editoru, jsi si jisty ze nemluvis o halo efektu...jestli ano tak to musis mit predpokladam zvlast...zajimalo by me na co to specificky potrebujes? |
Autor: | Chrizofilax [ sob pro 17, 2005 5:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
pohip svÄ›telnýho meÄ |
Autor: | Ragnos [ sob pro 17, 2005 5:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak je priparentuj oznac si napr záři potom cepel a dej Ctrl+P....potom kdyz budes hybat a rotovat s cepeli bude se pohybovat i rotovat zare. |
Autor: | Ragnos [ sob pro 17, 2005 5:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
rusi se to Alt+P |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |