Právě je pát lis 01, 2024 8:39 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 5:13 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 27, 2005 4:55 pm
Příspěvky: 108
Zdravim..
zase mam mensi problem..
Udelal sem si goticke okno, ovsem ve skle z gotiky by obycejne mely byt takovy ty sikmy mrizky, tekze sem si udelal texturu se zlutym pozadim(jako ze na to zevnitr sviti zluty svetlo) a krizem.. funguje to skvele az na jednu vec..potreboval bych aby skrz to sklo svitilo volumetricky svetlo a ta textura nepropusti zadny svetlo.. zkousel sem uz ray transp i ZTransp,samozrejme snizena alpha,ovsem nefunguje to :( .. jak to udelat aby skrz to sklo prosvitalo svetlo? :blink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 5:20 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
pouzij u svetla ktere ma prosvitat sklem fci. layer tzn. ze bude svitit jenom na objekty v dane vrstve ve ktere se nachazi a dej sklo do jine vrstvy nez to svetlo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 5:23 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 27, 2005 4:55 pm
Příspěvky: 108
dik moc :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon led 02, 2006 8:50 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Buď tak, anebo u materiálu skla jednoduše vypni Traceable (pokud teda nepotřebuješ, aby na něm byly nějaké raytracované odrazy) :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte led 03, 2006 1:43 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 31, 2005 6:53 pm
Příspěvky: 191
Bydliště: Prostějovsko
zase jsem o něco chytřejší 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát led 06, 2006 11:16 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: úte pro 06, 2005 10:09 pm
Příspěvky: 166
Jé taky díky...taky jsem to koumal :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob led 07, 2006 12:04 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
nebo je jeste jedna moznost : u vsech materialu, u kterych chces, aby je to svetlo osvetlovalo zapni TraShad - to zpusobi, ze ty objekty budou prijimat raytracovany stin, ktery bude svetly podle pruhlednosti objektu, kterym svetlo prochazi a muze klidne prijmout i jeho barvu
priklad -
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz