blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Jak na UV mimo LSCM ? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=209 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | KarelGO [ pon srp 16, 2004 5:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Jak na UV mimo LSCM ? |
už celý den dneska mapuji, podle urÄ |
Autor: | jm [ pon srp 16, 2004 6:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
cau, ja osobne pouzivam akorat 1/1, from window, a lscm.. ostatni sou k prdu. prot je lscm revolucni v blendru protoze je to prvni reseni jak normalne mapovat neplanarne. jm |
Autor: | tol [ pon srp 16, 2004 6:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
U některých metod záleží na pohledu, jak se na objekt v okamžiku aplikace díváš, tedy jestli např. z front view, top view apod. Taky můžeš v Edit buttons v paletce UV calculation měnit různé parametry (ta paletka se ukáže jen když je zaktivován face select mode). Obecně je ta práce o tom, že nemůžeš najednou unwrapovat celý mesh, musíš uvážlivě vybírat jeho části a unwrapovat postupně- tohle se dost blbě vysvětluje, na to je potřeba buď tutoriál s obrázky (jeden, taky na hlavu, najdeš třeba tady: http://mywebpages.comcast.net/jmandmc/uvtut/uvtut.html), nebo to ukázat naživo. Zkoušej dál, ono to půjde:) |
Autor: | KarelGO [ pon srp 16, 2004 7:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tol: Tak jsem se na link podÃval a zjistil, že lscm je v podstatÄ› geniálnà vÄ›c a pokud chce Ä |
Autor: | tol [ pon srp 16, 2004 7:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
KarelGO píše: tol:
Tak jsem se na link podíval a zjistil, že lscm je v podstatě geniální věc a pokud chce člověk něco rychle asi jediná rozumná volba. Tak koukám, že jsem se k blenderu vrátil v ten pravý čas, protože dělat to postupem jako je v článku (link) by bylo opravdu na hlavu ...Ale kdoví, kdy se to může hodit, hlavní věc, co mě zmátla, byla ta, že to nejde udělat na jednou, takže díky za radu...a já si jdu zase hrát... No ony ty ostatní metody taky není možné úplně odvrhnout- LCSM je užitečný pomocník, ale není samospasitelné:) |
Autor: | Jan Železný [ pon srp 16, 2004 10:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | No snad pomohu. |
Já hodnÄ› použÃvám hodnÄ› From Window. Ale hlavnÄ› pÅ™i edita ci uvv tak zapnu klávesu F a pak TAB vlezu do klasické editace. Zde oznaÄ |
Autor: | jiri [ pon srp 16, 2004 10:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | Demontracni videa |
Cus, na mojem weblogu jsou k nalezeni nejaky instruktazni videa k lscm a novym subsurf plocham: http://jiri_hnidek.blogspot.com/ Je to bohuzel dost velky, takze modemisti budou mit smulu. Pavle: sice jsem sliboval, ze k tomu dodelam nejaky titulky, ale asi se ktomu nedokopu, takze to povazuj za finalni. Jirka |
Autor: | tol [ pon srp 16, 2004 10:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Demontracni videa |
jiri píše: Cus,
na mojem weblogu jsou k nalezeni nejaky instruktazni videa k lscm a novym subsurf plocham: http://jiri_hnidek.blogspot.com/ Je to bohuzel dost velky, takze modemisti budou mit smulu. Pavle: sice jsem sliboval, ze k tomu dodelam nejaky titulky, ale asi se ktomu nedokopu, takze to povazuj za finalni. Jirka oki:) Díky chlape, i tak good work:) |
Autor: | jm [ úte srp 17, 2004 9:20 am ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to je trochu sparka, ...vzhledem k tomu ze sem odpovidal na jeden thread na elysiun a nevsim si ze to je tvoje page... jm |
Autor: | KarelGO [ úte srp 17, 2004 4:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tol: Já neÅ™Ãkám, že to ostatnà zahazuji, ale zatÃm to u mÄ› má využità akorát na zvláštnà efekty...Kdy sám nevÃm, jak bude vypadat naÄ |
Autor: | Ash [ úte srp 17, 2004 4:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
KarelGO, yafray 0.0.7 musíš mať nainštalovaný, inak to nepôjde. |
Autor: | jiri [ úte srp 17, 2004 4:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="KarelGO"]tol: PS: ten Yafray rendering je ve verzi 2_34 vestavÄ›n nebo to je jen uživatelské rozhranà pro yafray ? (protože to pÅ™i pokusu renderovat pÅ™es yafray vyrenderuje jen Ä |
Autor: | KarelGO [ úte srp 17, 2004 7:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dÃky, za rady |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |